A kínai alkalmazás speciális funkciókkal készült az énekesnő "The Tortured Poets Department" című albumának megjelenésére. Ha például az appban rákeresünk Taylor Swift nevére, akkor megjelenik egy animáció, amit az új anyag ihletett.
Taylor Swift pénteken megjelent, The Tortured Poets Department című lemeze megrengette a közösségi médiát. Az énekesnő kiadója, a Universal Music Group és a TikTok együttműködése új szintre lépett, ugyanis az album népszerűsítésére új, sosem látott TTPD-funkciók is elérhetővé váltak a kínai alkalmazásban.
Azok, akik követik az énekesnő hivatalos oldalait, és még egy videót is készítenek az albumról, különleges fotókeretet szerezhetnek a profilképükre.
A TikTokon a Swift-rajongók lejátszási listák segítségével merülhetnek el az albumban, amelyekkel saját videókat is készíthetnek, valamint kihívásokban is részt vehetnek az app nyújtotta exkluzív élmény révén.
A felhasználóknak arra is lehetőségük van, hogy szerepeljenek az énekesnő rajongói reflektorfényében, ami lényegében az Instagram-highlightok ekvivalense: Taylor Swift azok a videók kerülhetnek, amikhez a felhasználók hozzáadták a #THETORTUREDPOETSDEPARTMENT hashtaget.
Ezenkívül ha rákeresünk az énekesnő nevére a TikTokon, akkor megjelenik egy Tortured Poets Department ihlette animáció is, valamint az exkluzív élmény ismertetője. A „különleges beléptető pontok“ megszerzésével még egy TTPD-ikon is megjelenhet a „For You“ gomb helyén.
Annak ellenére, hogy kiadója, a Universal Music nem újította meg a január 31-én lejáró licencszerződést, Taylor Swift zenéi április 11-én visszatértek a TikTokra, ami alapján úgy tűnik, Swift csapata külön megállapodást kötött a kínai vállalattal, mivel a többi Universalnál lévő előadó számai továbbra sem elérhetőek az alkalmazásban.