A Bark Air légitársaság ugyan borsos áron, de végre lehetővé teszi, hogy a kutyáknak ne a csomagtérben kelljen utazniuk.
Kutyák szállítására szakosodott légitársaságot alapított a Bark kutyatáp- és kellékmárka, valamint a Tombras nevű reklámügynökség. A Bark Air lehetővé teszi, hogy kutya és gazdája teljes kényelemben és biztonságban utazzon együtt az utastérben, a szolgáltatás igénybevevőinek pedig semmire se legyen panasza.
A New York, Los Angeles és London között közlekedő járatokra igen sokba kerül felszállni (egy út New York és Los Angeles között 6000 dollár, míg New York és London között 8000 dollár/utas és kutya), az ebeknek azonban kivételes élményben lehet részük a levegőben. Jeff Benjamin, a Bark Airt megvalósító Tombras reklámügynökség vezető kreatívigazgatója az AdAge-nek így mutatta be a felhők között megélt kutyaálmot:
A felszállás előtt nyugtató feromonokat fújunk az utastérbe, emellett természetesen folyamatos lesz a jutalomfalat- és vízellátás a járatokon. Az út során szabad mozgást biztosítunk nekik, leszálláskor pedig vízzel itatjuk majd az ebeket, hogy a nyomáskülönbség negatív hatásait elkerüljük.
Dave Stangle a Bark marketingigazgatójaként már 2013-ban előállt az ötlettel, szerinte ugyanis világszerte jól érzékelhető, hogy a légitársaságok alig tesznek valamit azért, hogy a repülőgépes utak a kutyáknak is kényelmesek legyenek. Az utóbbi években rengeteg piackutatást végeztek, így biztosak abban, hogy a Bark Airbe érdemes pénzt fektetni, reményeik szerint pedig idővel csökkenthetik is a járatok árát: „A célunk az, hogy a hosszú távú légi utak a kutyák számára is normálissá és elfogadottá váljanak” – mondta.
Azért is biztos, hogy nem csupán megkésett áprilisi tréfáról van szó, mert az érintett repülőtereken már megjelentek a Bark Air reklámjai, valamint elérhetővé vált a légitársaság saját honlapja is.