Egy belsős informátor szerint Markle nagyon izgatott, hogy vállalkozó lehet.
Meghan Markle sussexi hercegné American Riviera Orchard néven vállalkozásba kezd, lifestyle és dekortermékeket fog forgalmazni, írja az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalhoz március 9-én benyújtott védjegybejelentések nyomán a People magazin.
A bejelentéshez egy honlap és egy közösségimédia-oldal is társult. Sussex hercegnéje március 14-én hozta létre az @americanrivieraorchard Instagram-profilt, ami máris közel 600 ezres követőtáborral rendelkezik.
A márka neve egyébként a Kaliforniában található Santa Barbarára utal, ahol férjével, Harry herceggel, valamint gyermekeivel, a négyéves Archie herceggel és a kétéves Lilibet hercegnővel él. A kaliforniai partszakaszt amerikai riviéraként is szokták emlegetni – innen ered a vállalkozás neve.
A People cikke szerint Markle nagyon „izgatott“, hogy vállalkozó lehet, egy belsős informátor pedig arról nyilatkozott, hogy az American Riviera Orchard „mindent tükrözni fog, amit [Markle] szeret, vagyis a családot, a főzést, a szórakoztatást és a lakberendezést“.