2024.3.27 9:48
Olvasási idő 0:43
Szécsi Krisztián

A Buckingham-palotából a valóságba: Meghan Markle saját márkás jógamatracot és állatkaját kezd árulni az interneten

ARCOK BRIT KIRÁLYI CSALÁD HARRY ÉS MEGHAN

Egy belsős informátor szerint Markle nagyon izgatott, hogy vállalkozó lehet.

Meghan Markle sussexi hercegné American Riviera Orchard néven vállalkozásba kezd, lifestyle és dekortermékeket fog forgalmazni, írja az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalhoz március 9-én benyújtott védjegybejelentések nyomán a People magazin. 

Meghan Markle sussexi hercegné. Forrás Charles McQuillan/Getty Images

A bejelentéshez egy honlap és egy közösségimédia-oldal is társult. Sussex hercegnéje március 14-én hozta létre az @americanrivieraorchard Instagram-profilt, ami máris közel 600 ezres követőtáborral rendelkezik.

A márka neve egyébként a Kaliforniában található Santa Barbarára utal, ahol férjével, Harry herceggel, valamint gyermekeivel, a négyéves Archie herceggel és a kétéves Lilibet hercegnővel él. A kaliforniai partszakaszt amerikai riviéraként is szokták emlegetni – innen ered a vállalkozás neve.

A People magazin által megszerzett védjegybejelentő lista szerint a termékek választéka rendkívül széles, vásárolhatunk tőle saját márkás bőrápolási termékeket, sminkeket, szappanokat, szappanadagolókat, testápoló krémeket, illatszereket, füstölőket, borosrekeszeket, ágyneműket, párnahuzatokat, lakberendezési anyagokat, alátéteket, függönyöket, háziállatoknak samponokat, tápokat, fekvőhelyeket, de találunk a listán teáskannákat, lekvároskanalakat, serpenyőket, tapétákat, virágmagokat, képkereteket, süteményeket, teákat és jógamatracokat is.

A People cikke szerint Markle nagyon „izgatott“, hogy vállalkozó lehet, egy belsős informátor pedig arról nyilatkozott, hogy az American Riviera Orchard „mindent tükrözni fog, amit [Markle] szeret, vagyis a családot, a főzést, a szórakoztatást és a lakberendezést“.