A divatkollektíva egyedi módon gondolta újra a platformos cipőket, amiket most Spike Lee képeivel promóznak.
Újabb újragondolt lábbelit dob piacra az MSCHF: a virális Big Red Boots és Big Black Boots után egy bézs, dupla talpú avantgárd bakanccsal sokkol a brooklyni divatkollektíva. A hagyományos divat határait feszegető 2×4 névre keresztelt kreáció teljes egészében egy cipő talpát mintázza.
A Caterpillar védjegyének számító bakancsot idéző darab kampánya Spike Lee főszereplésével készült, aki többek között az 1992-es Malcolm X rendezőjeként vált ismertté. A legendás filmrendezőt lánya, Satchel Lee kapta lencsevégre az arányokkal és textúrákkal szemtelenül játszó darabban, amelyet a kollektíva hivatalos webshopján és alkalmazásán március 19-től potom 400 dollárért vásárolhatunk majd meg.
View this post on Instagram
A MSCHF az utóbbi évek egyik legmeghatározóbb luxus streetstyle márkája lett, amelytől nem áll távol a társadalomkritikus szemlélet. Bár a leghíresebb márkák tervezőinek és a fogyasztói társadalomnak egyaránt görbe tükröt tartanak, számos kritika érte őket más brandek, például a Louis Vuitton, védjegyeinek nem túl etikus felhasználása miatt.