Edem Dossou párizsi stylist és Justin French fotógráfus segítségével elevenedett meg a kampány.
A Zalando ismét közös együttműködésre invitálta Edem Dossou párizsi stylistot és Justin French fotóst, hogy a kreatív közösségük legújabb tagjaival örökítsék meg a Zalando Designer őszi-téli szezonjának friss trendjeit. A Zalando legutóbbi, „Egy új generáció portréi” című kampánya során kialakult kreatív kapcsolatra építve, az „Ahogy mi mozgunk” című következő kampányban Nicolas Huchard, egy elismert koreográfus és rendező irányítja a művészek azon csoportját, akik
az önkifejezés szabadságát ünneplik.
A kreatív csapat legújabb tagjai Svédországtól egészen Brooklynig terjedő tehetségek, mint például Glen Mban, Ursula Wångander és May Hong. A sokoldalú művészek a Zalando Designer kollekciójából válogatott darabokban mutatják meg, hogy mit jelent számukra az önkifejezés, különböző mozgásformák segítségével. A csapat tagjai mind egyedi színt visznek a kampányba, hiszen a styling, a modellkedés, a művészeti vezetés és a színészet különböző területeiről érkeztek.
A legújabb stílusok könnyedén ötvözik a Zalando Designer AW22 kollekciójának néhány kiemelkedő darabját az ünnepi szezon trendjeivel - Glen például egy blézert, egy trench kabátot és egy visszafogott pólót kever egy kortárs összeállításban, míg Nicolas party outfitje az ütős kiegészítők csillogását állítja szembe a laza, koptatott farmerrel.
A Zalando Designer kategóriája a luxus divat kiindulópontja, ahol a vásárlók megtalálhatják a legnevesebb márkákat és a feltörekvő neveket egyaránt. Olyan tehetséges tervezők munkái közül választhatnak az érdeklődők, mint a Missoni, Erdem, GCDS, David Koma, Staud, 032C, ADERERROR, MM6, Victoria Beckham, Proenza Schouler és a Roksanda. A Zalando Designer célja, hogy a luxusfogyasztók új generációjának első számú állomása legyen, friss, különleges és inspiráló vásárlói élményt nyújtva.