Valami nem stimmelt az énekesnő legutóbbi Insta-posztjával.
Nyilván nem akarunk senkinek a korával jönni, hiszen az idősebb korosztályból is bőven találunk olyat, aki csukott szemmel kódol C# informatikai nyelvben, míg Z-generációban sokan még azt sem tudják, hova kell pontosan bedugni a pendrive-ot. Viszont Lady Gagának, a popzene ikonikus alakjának, olybá tűnik, sikerült elfelejtenie, hogy 36 éves és nem 63.
Történt ugyanis, hogy pár napja Instán, a kapitalizmus bacchanáliáját, a közelgő Black Friday-t meglovagolva posztban szerette volna emlékeztetni követőit az énekesnő arra, hogy szépségápolási brandje, a Haus Labs szintén részt vesz a hatalmas leárazásokban, és mindenki, aki előregisztrál a márka oldalán, 20%-os kedvezményben részesül.
Ezzel amúgy nincs is probléma, sőt még milyen jófej, hogy az alapból borsos áron értékesített rúzsok, szájfények és szemhéjpúderek így kicsivel elérhetőbbé válnak rajongói számára.
Milyen kár, hogy ehhez egy boomerang-ot kellett bekamuznia.
Megvannak az instás boomerangok, ugye? Rögzítünk pár másodpercet és az alkalmazás azt a 4-5 szekundnyi felvételt játssza oda és vissza. Ez egy olyan funkció, ami alapértelmezettnek számít a platformon, szóval konkrétan 3 kattintásból már be is lehet állítani.
Ám Gagának nem sikerült megugrania ezt az akadályt és úgy döntött, hogy imitálja azt. Íme:
Lady Gaga fakes a Boomerang in new Instagram story. pic.twitter.com/GjPksMLfNX
— Pop Base (@PopBase) November 23, 2022
Az internet népe egyértelmű, hogy nem hagyta szó nélkül és a dívát azonnal Grandma Monster-nek (Nagymamaszörny) kezdték szólítani az eredeti Mother Monster (Anyaszörny) helyett. Hiszen mégiscsak abszurd, hogy valaki, akinek ennyire fajsúlyosan élete részét képezi a social media, ne tudna használni egy egyszerű beállítást.
Bár kötve hisszük, hogy Gagát meghatotta volna az eset. A Haus Labs napjaink egyik legsikeresebb beauty-márkája, a boomerang-fiaskó pedig csak extra hírverést szerzett a művésznőnek. Vagy lehet eleve ez volt a cél.