A spanyol luxusmárka is hátat fordított Elon Musk egyre inkább problémás platformjának.
Szegény embert az ág is húzza, tartja a mondás. Bár Elon Musk kimondottan messze áll a szegénység szubjektív kategóriájától, a Twitter botrányos megszerzése óta rájár a rúd. Ahogy azt mi is megírtuk, tömeges kirúgásokkal köszönt be új cégénél, de leépítette a korábbi vezetést is. A mindössze 8 dollárért megvásárolható hitelesítő jelvény szintén nagy mellényúlásnak bizonyult, az internet népe rögtön troll üzemmódba kapcsolt. Ki gondolta volna?
Can't imagine why all the advertisers are pulling out of Twitter lmao pic.twitter.com/pg55WXkxhS
— Jason Schreier (@jasonschreier) November 9, 2022
Talán ezt elégelte meg a Balenciaga marketingcsapata is, akik elhagyták a Twitter süllyedő hajóját. Az Insider cikke szerint ezzel ők lettek az egyik első – de valószínűleg nem utolsó – nagy divatmárka, amelyik hátat fordított a Musk által újraformált platformnak.
A Balenciaga a Vogue-nak erősítette meg, hogy valóban eltávolították a Twitter-fiókjukat, a cég a döntés okáról azonban nem nyilatkozott, hivatalosan nem kommentálta a lépést – így csak gyaníthatjuk, hogy a dollármilliárdos troll szólásszabadságra gyakorolt hatása állhat a háttérben.