Vajon mi lesz a művészekkel és a reklámszakmával a mesterséges intelligencia egyre fel-feltörő népszerűsége miatt? A Republic buliján minden kiderül!
Vajon tényleg a Mindjourney fogja tervezni a pápa következő ruháját? A Levi's modellek mostantól hanyagul fiatalos nullákból és egyesekből állnak majd? Meg kell dicsérni a ChatGPT-t az évvégi vállalati értékelésen, mint legproduktívabb munkatársat?
Megannyi kínzó kérdés... Egy dolog azonban még biztos(nak látszik), ránk, emberekre ehhez szükség van. Sőt. Az emberi képzelőerő az AI-jal karöltve olyan produktumokat hozhat létre, ami új szintet jelent majd a kreatív iparágakban, az animációs filmtől egészen a reklám világáig.
Vajon átveheti-e az AI a kreatív szakemberek helyét? Kiválthatók-e a tervezési folyamatok botok segítségével? Lesz-e még szükség kreatív szakemberekre? És művészekre?
A Republic Group május 18-án ezekre a kérdésekre keresi majd a választ az Edith-ben, a cél pedig, hogy a Mesterséges Intelligencia tudása valamint titkai mellett a neves reklámügynökség szakmabeliekkel, művészekkel, filmesekkel és újságírókkal együtt hozzon létre egy kötetlen, jó hangulatú estét.
Az I'm Not A Robot névre keresztelt esemény olyan DJ-kkel teszi felejthetetlenné a bulit, mint Dj Fabricius, Davos, Dj Palotai, Dj Infragandhi valamint az Anyák, az estét pedig egy izgalmas meetup és kerekasztal-beszélgetés előzi meg. Kattints ide a részletekért és regisztrálj az eseményre!