A Wordy a verseny óta már több mint 100 országban toplistás, és havonta több mint 50 000 új felhasználó tölti le.
Az OTP Bank 2025 júniusában indította útjára az OTP Junior Piacralépők című vállalkozói versenyt és műsort, amely a fiatal vállalkozókat segítette abban, hogy ötleteikből valódi vállalkozást építhessenek. Az OTP Bank YouTube-csatornáján elérhető nyolcrészes sorozatban a nézők végigkövethették a versenyzők vállalkozói útjának alakulását a válogató pitch-elésektől egészen a döntőig.
A tíz induló fiatal vállalkozás közül három – Wordy, Rucicis és Parton Tali – került be a nyári mentorprogramba, ahol mentorok és 3 millió forintos kezdőtőke segítségével dolgozhatott céljai elérésén, miközben a nézők is betekintést nyerhettek a vállalkozásindítás kihívásaiba, lehetőségeibe és tanulságaiba.
A mentorok között volt Cserháti-Herold Janka (Hormonmentes.hu), Wettstein Albert (Munch) és Tóth Simon (Simon’s Burger). Közülük egy háromtagú zsűri – Fördős Zé (Street Kitchen), Gerendai Károly (Sziget, gasztro vállalkozások) és Dancsné Engler Bernadett (OTP Bank) – választotta ki a győztest.
„Az OTP Junior Piacralépők célja az volt, hogy a fiatal vállalkozók elsajátítsák, miként alakíthatják ötleteiket működőképes, piacképes üzleti modellekké. A program során valódi mentorálás és izgalmas kihívások segítették őket abban, hogy fejlődjenek prezentációs, stratégiai és együttműködési készségeikben. Ennek köszönhetően értékes tapasztalatokat szereztek a vállalkozásindítás és működtetés terén, így magabiztosabban és tudatosabban lehetnek jelen a piacon”
– mondta Dancsné Engler Bernadett, az OTP Bank Mikro- és Kisvállalkozói üzletágának vezetője.
Moziélményből nyelvtudás
A fődíjat Bogyó Sándor applikációja, a Wordy nyerte, amelynek célja, hogy a filmnézést és sorozatfogyasztást aktív nyelvtanulási élménnyé alakítsa.
A Wordy alkalmazás szinkronizálja a filmek és sorozatok feliratait, így a felhasználók azonnal láthatják az idegen nyelvű szöveget az anyanyelvi megfelelővel együtt. Az ismeretlen szavak lefordíthatók és elmenthetők, így a tanulás és a szórakozás egyszerre válik élménnyé.
A mentorálási időszak során Sándor rengeteget tanult a kommunikációról és a piacra lépés előkészítéséről. A 10 millió forintos fődíjat a nyertes brandépítésre, marketingre és a nemzetközi piacra lépés előkészítésére fordítja.