A díszes társaságot különböző szempontok alapján válogatták össze.
A Forbes Magyarország tavalyi listája után, melyben a legnépszerűbb magyar tiktokkereket szemlézte, idén úgy döntött, hogy a teljes hazai influenszergárdát veszi górcső alá.
A komoly körültekintést igénylő vizsgálódás négy szempont mentén történt, melynek számát átlagolva kaphattuk meg egy-egy közszereplő énmárkájának értékét:
- az adott influenszer követőbázisának nagysága,
- az adott influenszer reputációja (kedveltségének aránya),
- az adott influenszer közösségi médiás aktivitása,
- az adott influenszer profizmusa.
Az igazi régimotoros youtuberek mellett, mint Pamkutya, The VR vagy a takarítós kontentjeiről híres Viszkok Fruzsi és a budapesti kínai üzletek minden létező műanyag játékát felvásároló Csecse Attila, az utóbbi években a TikTok algoritmusán hasító magyar szőke páros, Whisperton és Forstner Csenge is felkerült az illusztris névsorra.
Dancsó Péter ezúttal, talán a nagy imidzsváltásának köszönhetően, most csupán a 20-as lista utolsó helyére tudott felkapaszkodni, közvetlen Radics Peti mögé.
A TOP 20 legértékesebb magyar influenszer:
- TheVR
- Pamkutya
- Whisperton
- Abosi Barna
- Nessaj
- JustVidman
- Körcsönyei Polla
- Forstner Csenge
- Viszkok Fruzsi
- Csecse Attila
- Papp Inez Hilda
- Kempf Zozó
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- LadySzomjas
- Nasz Dániel
- Nagy Benedek
- Cresser
- Unfield
- Radics Péter
- Dancsó Péter