A Cactus Jack logó is ott virít a mezeken.
2022 júliusában indult a Spotify és az FC Barcelona együttműködése, amely azóta több kreatív kampánynak adott teret. Az egyik legizgalmasabb ilyen kezdeményezés azon különleges mezek sorozata, amelyben világhírű előadók tervezhetik újra a futballcsapat viseletét az El Clásico mérkőzésekre. Az eddigi alkotók között olyan nevek szerepelnek, mint Drake, Coldplay, ROSALÍA, a The Rolling Stones és KAROL G – a sorozat legújabb vendége pedig nem más, Travis Scott.
A május 11-i El Clásico alkalmából a Barcelona játékosai a Travis Scott-féle Cactus Jack-logóval ellátott mezt viselik majd, amely a hagyományos Spotify logó helyére került a mellrészre. A dizájn nem csak a pályán jelenik meg: egy teljes, limitált kollekció is készült, amely utcai viseletre szánt darabokat tartalmaz. A kínálatban többek között dzseki, kapucnis pulcsik, póló, retró mez, rövidnadrág, sapka, sál és egy retró focilabda is megtalálható.
Travis Scott így foglalta össze az együttműködést: „Nem csak arról van szó, hogy ráraktuk a Cactus Jacket egy mezre. Valami olyasmit akartunk létrehozni, ami összeköti a zenét és a sportot.”
A kampány részeként Scott először koncertezik Barcelonában, méghozzá egy exkluzív, csak meghívásos eseményen május 10-én, egy ikonikus helyszínen a város szívében. Az esemény a márka és az élmény határait feszegeti.
A különleges mezben nemcsak a férfi csapat, de a FC Barcelona Femini is pályára lép majd, május 18-án, az utolsó Liga F mérkőzésen. A mezek május 3-tól, korlátozott mennyiségben elérhetők a klub hivatalos üzleteiben és online, reggel 10 órától (CEST). A Cactus Jack kapszulakollekció pedig május 9-én debütál Travis Scott weboldalán – írja a Hypebeast.