Lehet, hogy az elmúlt 7 évben nem nagyon kellett castingokra járnia, az Apple azonban még mindig nem szerződtette a 27 éves színészt... legalábbis mostanáig!
Bár a Super Bowlig még sokat kell aludni, az NFL-döntő legnagyobb szponzorai már januárban elkezdik csepegtetni azokat a reklámokat, amelyek kifejezetten erre az alkalomra készülnek, és amelyekben rendszerint mindig valamilyen híres amerikai színész kap néhány perces – sőt, egyes esetekben csak néhány másodperces – szerepet.
Az Apple Tv nem várt sokat saját Super Bowl-hirdetésével, néhány napja pedig közkinccsé bocsátotta saját, másfélperces reklámját, melynek főszereplője nem más, mint a 27 éves Timothée Chalamet. Bár a mostanában "Nepo babyként" aposztrofált színész saját menedzsere szerint 7 éve nem járt egyetlen filmes castingon sem, a videó szerint a Dűne sztárjának még mindig vannak álmai.
A rövid reklámfilmben Chalamet a tavaly Oscar-díjat nyert CODA című filmet nézi egyik barátjával, mikor is elbizonytalanodik: Vajon miért nem hívta még egyetlen produkcióba sem az Apple Tv?
Hiszen mit ne tudna eljátszani Chalamet? Tudna ő vígjátékban szerepelni, tudna akár furcsa is lenni, ha pedig azt kérnék tőle, játsszon börtönös sorozatban, neki az sem jelentene gondot! És amúgy is, miért van az, hogy két filmes csókpartnere, Jennifer Lawrence és Selena Gomez is kapott már saját filmet az Apple-ön, nem is beszélve Jason Momoaról, aki még henceg is a telefonban arról, hogy megjelent az új sorozata?!
A másfél perces reklámot három nap alatt több mint kilencmillióan nézték meg a YouTube-on, ráadásul nem ez az első alkalom, hogy Chalamet az NFL-döntőhöz kapcsolódó hirdetésben szerepel. Tavaly ő játszhatta el a Cadillac kisfilmjében Ollókezű Edwardot, a Tim Burton klasszikusát megidéző produkcióban pedig még Winona Ryder is szerepet kapott.