A Koppenhágai Divathét hivatalos partnereként a Perwoll használt ruhákból összeállított divatbemutatót tartott, az augusztus 6-ai #RethinkNew esemény keretein belül.
A #RethinkNew kampány eseményén találkoztak a nemzetközi sajtó képviselői és influenszerek a koppenhágai sétányon található Langelinie Pavilion-ban. A Perwoll és a Koppenhágai Divathét együttműködik, hogy példát mutasson a fenntartható divat terén. Miközben a divathét arra törekszik, hogy jelentős fenntartható változásokat hozzon létre a divatiparban, a Perwoll megújult összetételével járul hozzá a színek és a textilszálak hosszabb ideig tartó frissességének megőrzéséhez, és ezáltal az erőforrások pazarlásának csökkentéséhez.
A #RethinkNew eseményen a Perwoll megmutatta, hogyan lehet innovatívan viselni a már használt ruhadarabokat. Victoria Lee skót fenntartható stylist saját divatbemutatóján 17 ország médiaképviselői előtt mutatta be a használt darabokból összeállított 15 szettet. Lee november óta a Perwoll divatigazgatójaként támogatja a márka fenntartható divatipar iránti elkötelezettségét, és gondoskodik arról, hogy a Perwoll kampányokban kizárólag használt divatot jelenítsenek meg. Az eseményen tíz különböző országból 15 influencerrel, a Sellpy használtruha online áruházzal és Schwarzkopf fodrászokkal dolgozott együtt, hogy egyedi megjelenéseket hozzon létre.
A #RethinkNew eseményen a divatbemutató mellett különböző kiállító területek várták a meghívott sajtó képviselőit és influenszereket. Az egyik területen számos tényt mutattak be a fast fashion hatásairól, hogy növeljék a vendégek tudatosságát a témában. A Sellpy-vel, Remake-kel és Victoria Lee divatigazgatóval együttműködve a Perwoll megmutatta, hogyan lehet a divat által adott örömöt fenntartható módon elérni. A pop-up laborban a különleges Perwoll Renew technológiát valódi ruhadarabokon mutatták be, és a vendégek saját szemükkel láthatták az előtte-utána hatást.
A Sellpy online használtruha-bolt bemutatótermével igazi használt ruhadarabokat kínált a vendégeknek. A Remake nemzetközi civil szervezet, amely a lassú divat mellett kampányol, és célja a ruházati termékek túltermelésének csökkentése, a #NoNewClothes kihívásra hívta fel a figyelmet. A globális kampány arra ösztönzi az embereket, hogy 90 napig tartózkodjanak az új ruhák vásárlásától. Jan Kruse, a Henkel Fabric Care globális marketingigazgatója megjegyezte:
„Az esemény és a hozzá kapcsolódó koppenhágai használtruha divatbemutató jelentős mérföldkő a Perwoll számára. Büszkék vagyunk arra, hogy a jelenlegi #RethinkNew kampányunkkal felhívhatjuk a figyelmet a használt divat szépségére és értékére. Ma este egy lépéssel közelebb kerültünk ahhoz a célunkhoz, hogy megmutassuk az embereknek, hogy az igazi stílus nem feltétlenül az új ruhadarabok vásárlásáról szól.“
Ennek hatását a vendégek körében végzett felmérés eredményei is tükrözik: a többség az esemény után megfogadja, hogy újragondolja öltözékeit és többször választ használt ruhadarabokat a fenntarthatóság jegyében.