Willy Chavarria márkája 126 ezer forintért kínálja a mocskos hatású, lyukas alsónadrágokat.
Amellett, hogy a Calvin Klein tervezési részlegének vezető alelnöke, Willy Chavarria egy saját márkát is futtat. A mexikói-amerikai tervező nevét viselő brand nemrég formabontó almárkát indított: a férfi fehérneműre szakosodott Dirty Willy Underwear első kollekciójában nevéhez hűen koszos és viseltes alsónadrágok és atléták kaptak helyet.
A stílusosan koptatott, pisifoltos tangák, boxerek és fecskék perui pima pamutból készültek, áruk pedig 350 és 400 dollár (126 és 144 ezer forint) között mozog. Az izzadságfoltos atlétákat némileg alacsonyabb áron, potom 320 dollárért, vagyis 115 ezer forintért kínálják.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A High Snobiety cikke szerint minden egyes terméket a queer fétiskultúra ihlette, a kollekció darabjait pedig nemcsak a márka weboldalán és a különböző divatüzletekben lehet majd megvásárolni, hanem például több szexshopokban is kaphatók lesznek.