2024.8.12 8:16
Olvasási idő 2:48
Masszi-Rigó Csilla

„A szépség hitelességgel kezdődik” – Interjú Bauer Évivel, a megújult Krémmánia főszerkesztőjével

„A szépség hitelességgel kezdődik” – Interjú Bauer Évivel, a megújult Krémmánia főszerkesztőjével
Forrás GETTY IMAGES
ÉLETMÓD FÉNYVÉDELEM HIDRATÁLÓKRÉM KOZMETIKA SZÉPSÉG SZÉPSÉGÁPOLÁS

14 éves lett, egyben teljesen megújult Magyarország legnépszerűbb szépségápolással foglalkozó oldala. Az új funkciókkal kiegészült Krémmánia főszerkesztőjével, Bauer Évivel beszélgettünk.

 A Krémmánia már 14 éve segít a szépségápolási rutinok lelkes követőinek segíteni abban, hogy személyes vélemények és tapasztalatok alapján találják meg a bőrükhöz és stílusukhoz leginkább passzoló termékeket, legyen szó sminkekről, alapozókról, arctisztítókról, parfümökről vagy fényvédőkrémekről. Az utóbbi hónapokban az oldal teljes átalakuláson ment keresztül, a még jobban átlátható, letisztult és felhasználóbarát arculat mellett pedig több hasznos funkcióval is kiegészült. A felhasználók még könnyebben kereshetnek rá adott termékre, oszthatják meg véleményüket egymással a fórumokon, ráadásul egy új lehetőség még abban is segít, hogy kedvenc termékeidet egy helyen összegyűjtve találd meg. 

Az oldal új szlogent is kapott, mely „A szépség hitelességgel kezdődik”, az átalakulásról, a 14 éves múltról és Krémmánia közösséget formáló erejéről pedig a főszerkesztővel, Bauer Évivel beszélgettünk. 

Bauer Évi, a Krémmánia.hu főszerkesztője. Forrás Krémmánia

14 éves lett a Krémmánia, kicsit olyan ez, mintha éppen elballagott volna egy fiatal tini az általános iskolából. Elég ritka, hogy egy magyar internetes felület ilyen hosszú ideje szárnyal, mi a titka annak, hogy a Krémmánia ekkora utat tett meg az elmúlt években?

Amikor szóba kerül a Krémmánia kora, mindig belém hasít az érzés, hogy én is vele együtt öregedtem pont ugyanannyit, mint az oldal, ami valóban nem egy kis szám már.  Visszatérve a siker titkára, szerintem a fő oka, hogy a Krémmánia évek óta biztos pont, ha segítségre van szüksége valakinek a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand a magyar felhasználók körében, ahova szívesen jönnek, akár csak olvasgatni.

Több ezer regisztrált felhasználótok van, egy óriási közösség alakult ki a Krémmániának köszönhetően, szerinted hogyan lehet ennyi embert egyszerre megszólítani és megtartani?

A Krémmánián a legolcsóbb termékektől, a középkategóriás darabokon át, egészen a luxus árkategóriáig mindenki megtalálja a pénztárcájának és igényeinek megfelelő kozmetikumokat és tanácsokat.

Az oldal teljes arculatváltáson esett át. Miért tartottátok fontosnak a megújulást, milyen igények alakultak ki az elmúlt években, amelyeknek a jövőben szeretnétek eleget tenni? 

A megújulás során fontos volt, hogy egy modern, időtálló dizájnt kapjon az oldal, hogy odafigyeljünk a felhasználói élményre, és hogy olyan funkciókkal bővítsük az oldalt, amire valóban szüksége van a felhasználóinknak. Az oldal indulása óta folyamatosan gyűjtjük magunknak a felhasználóink kéréseit, természetesen az oldal újraírásakor is maximálisan erre építettünk. 

Milyen újdonságok segítik majd a felhasználókat az oldalon?

Megszületett például az ún. ‘Polcaim’ funkció, amit a Krémmániások talán a legtöbb alkalommal kértek tőlünk eddig. Ezzel a funkcióval a kedvenc termékeiket egy új rovatba gyűjthetik a profiljukban egy virtuális polcra, ahol onnantól mindig azonnal megtalálják majd őket.

Évi, a kezdetek óta felelsz az oldal tartalmaiért, jelenleg mint főszerkesztő, ezen felül pedig az oldal hivatalos skifluencere vagy. Hogyan lehet lépést tartani azzal sok sok tucatnyi termékkel, ami hetente jelenik meg a piacon?

Természetesen nagyon sokat segít maga a Krémmánia, ahol folyamatosan nyomon tudom követni, hogy mik az izgalmas, ígéretes újdonságok, és a social felületeinken azokat igyekszem bemutatni, amik sok embernek váltak be.

Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

Bár sok aspektusa kifejezetten élvezetes a munkámnak, de legjobban azt szeretem benne, hogy segíthetek vele másoknak.


Nem kérdés, hogy az apró részletekig rálátsz a folyton változó trendekre, mi az, ami szerinted most dominál a szépségápolás világában, milyen irányba haladunk, és milyen hatással van az internet ránk, a fogyasztókra?

Az utóbbi években látványosan előtérbe került az arcápolás és azon belül is a tudatos irányzat. Ez köszönhető annak, hogy a Krémmániához hasonlóan ma már sok skinfluencer is megoszt a témában hasznos információkat és termékajánlásokat, amik sok esetben egybevágnak a nálunk is elhangzottakkal, ezzel is erősítve egymás munkáját és üzenetét.


A videóidban legtöbbször a vélemények alapján ajánlasz kedvenc termékeket, neked mi most a top 3 személyes kedvenced, amit a nyárra ajánlanál?

Természetesen ilyenkor nyáron is alapvetés egy jó fényvédő, aminek a kiválasztásánál igyekszem arra törekedni, hogy ne csak az UVB, hanem az UVA védelme is magas legyen. Idén sikerült rátalálnom a tökéletes, ráadásul árban is nagyon kedvező színezett hatású arckrémemre, ami nagyban megkönnyíti, hogy a forró napokon se legyen kényelmetlen a sminkem. Illetve ilyenkor nyáron gyakran használok hidratáló, nyugtató hatású tonikot arckrém helyett, erre pedig egy koreai márka terméke vált be a legjobban.

Csekkold te is a Krémmánia megújult oldalát, és legyél te is egy megbízható, segítő közösség tagja! 

Kövessétek a REFRESHER-t, iratkozzatok fel közösségi csatornáinkra is, hogy ne maradjatok le a folyamatosan frissülő tartalmainkról: @refresherhu néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on, Spotify-on és a Facebookon is!