14 éves lett, egyben teljesen megújult Magyarország legnépszerűbb szépségápolással foglalkozó oldala. Az új funkciókkal kiegészült Krémmánia főszerkesztőjével, Bauer Évivel beszélgettünk.
A Krémmánia már 14 éve segít a szépségápolási rutinok lelkes követőinek segíteni abban, hogy személyes vélemények és tapasztalatok alapján találják meg a bőrükhöz és stílusukhoz leginkább passzoló termékeket, legyen szó sminkekről, alapozókról, arctisztítókról, parfümökről vagy fényvédőkrémekről. Az utóbbi hónapokban az oldal teljes átalakuláson ment keresztül, a még jobban átlátható, letisztult és felhasználóbarát arculat mellett pedig több hasznos funkcióval is kiegészült. A felhasználók még könnyebben kereshetnek rá adott termékre, oszthatják meg véleményüket egymással a fórumokon, ráadásul egy új lehetőség még abban is segít, hogy kedvenc termékeidet egy helyen összegyűjtve találd meg.
Az oldal új szlogent is kapott, mely „A szépség hitelességgel kezdődik”, az átalakulásról, a 14 éves múltról és Krémmánia közösséget formáló erejéről pedig a főszerkesztővel, Bauer Évivel beszélgettünk.
14 éves lett a Krémmánia, kicsit olyan ez, mintha éppen elballagott volna egy fiatal tini az általános iskolából. Elég ritka, hogy egy magyar internetes felület ilyen hosszú ideje szárnyal, mi a titka annak, hogy a Krémmánia ekkora utat tett meg az elmúlt években?
Amikor szóba kerül a Krémmánia kora, mindig belém hasít az érzés, hogy én is vele együtt öregedtem pont ugyanannyit, mint az oldal, ami valóban nem egy kis szám már. Visszatérve a siker titkára, szerintem a fő oka, hogy a Krémmánia évek óta biztos pont, ha segítségre van szüksége valakinek a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand a magyar felhasználók körében, ahova szívesen jönnek, akár csak olvasgatni.
Több ezer regisztrált felhasználótok van, egy óriási közösség alakult ki a Krémmániának köszönhetően, szerinted hogyan lehet ennyi embert egyszerre megszólítani és megtartani?
A Krémmánián a legolcsóbb termékektől, a középkategóriás darabokon át, egészen a luxus árkategóriáig mindenki megtalálja a pénztárcájának és igényeinek megfelelő kozmetikumokat és tanácsokat.
Az oldal teljes arculatváltáson esett át. Miért tartottátok fontosnak a megújulást, milyen igények alakultak ki az elmúlt években, amelyeknek a jövőben szeretnétek eleget tenni?
A megújulás során fontos volt, hogy egy modern, időtálló dizájnt kapjon az oldal, hogy odafigyeljünk a felhasználói élményre, és hogy olyan funkciókkal bővítsük az oldalt, amire valóban szüksége van a felhasználóinknak. Az oldal indulása óta folyamatosan gyűjtjük magunknak a felhasználóink kéréseit, természetesen az oldal újraírásakor is maximálisan erre építettünk.
Milyen újdonságok segítik majd a felhasználókat az oldalon?
Megszületett például az ún. ‘Polcaim’ funkció, amit a Krémmániások talán a legtöbb alkalommal kértek tőlünk eddig. Ezzel a funkcióval a kedvenc termékeiket egy új rovatba gyűjthetik a profiljukban egy virtuális polcra, ahol onnantól mindig azonnal megtalálják majd őket.
Évi, a kezdetek óta felelsz az oldal tartalmaiért, jelenleg mint főszerkesztő, ezen felül pedig az oldal hivatalos skifluencere vagy. Hogyan lehet lépést tartani azzal sok sok tucatnyi termékkel, ami hetente jelenik meg a piacon?
Természetesen nagyon sokat segít maga a Krémmánia, ahol folyamatosan nyomon tudom követni, hogy mik az izgalmas, ígéretes újdonságok, és a social felületeinken azokat igyekszem bemutatni, amik sok embernek váltak be.
Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?
Bár sok aspektusa kifejezetten élvezetes a munkámnak, de legjobban azt szeretem benne, hogy segíthetek vele másoknak.
Nem kérdés, hogy az apró részletekig rálátsz a folyton változó trendekre, mi az, ami szerinted most dominál a szépségápolás világában, milyen irányba haladunk, és milyen hatással van az internet ránk, a fogyasztókra?
Az utóbbi években látványosan előtérbe került az arcápolás és azon belül is a tudatos irányzat. Ez köszönhető annak, hogy a Krémmániához hasonlóan ma már sok skinfluencer is megoszt a témában hasznos információkat és termékajánlásokat, amik sok esetben egybevágnak a nálunk is elhangzottakkal, ezzel is erősítve egymás munkáját és üzenetét.
A videóidban legtöbbször a vélemények alapján ajánlasz kedvenc termékeket, neked mi most a top 3 személyes kedvenced, amit a nyárra ajánlanál?
Természetesen ilyenkor nyáron is alapvetés egy jó fényvédő, aminek a kiválasztásánál igyekszem arra törekedni, hogy ne csak az UVB, hanem az UVA védelme is magas legyen. Idén sikerült rátalálnom a tökéletes, ráadásul árban is nagyon kedvező színezett hatású arckrémemre, ami nagyban megkönnyíti, hogy a forró napokon se legyen kényelmetlen a sminkem. Illetve ilyenkor nyáron gyakran használok hidratáló, nyugtató hatású tonikot arckrém helyett, erre pedig egy koreai márka terméke vált be a legjobban.
Csekkold te is a Krémmánia megújult oldalát, és legyél te is egy megbízható, segítő közösség tagja!