Az amerikai énekes szerint vicces videóival ő forradalmasította az alkalmazást.
A TikTok napjaink legnépszerűbb social media applikációja, az addiktív algoritmusra építő platform káros hatásairól mi is írtunk már korábban. Azt viszont nem gondoltuk, hogy az alkalmazás lehengerlő népszerűségét Jason Derulonak köszönhetjük. Pedig az amerikai énekes pontosan ezt állítja, legalábbis erre utalt egy decemberben megjelenő videóban.
A Kick Game sneaker forgalmazó márka YouTube csatornáján tűnt fel napjaink egyik legnépszerűbb zenésze. Az interjú során több témát is érintettek, szóba került Jason gyerekkori kosaras múltja, illetve természetesen a cipők iránti szeretetéről is sokat faggatták. A beszélgetés csúcspontja viszont minden kétséget kizáróan a TikTokkal kapcsolatos fejtegetése volt.
A 14. perc körül Craig Mitch műsorvezető az énekes sikeres TikTok karrierjére terelte a témát. A beszélgetésből kiderül, hogy Derulonak az unokaöccse mutatta meg az applikációt, ami akkoriban még Musical.ly néven futott, jellemzően táncos videókkal. Jason a világjárvány alatt kapott rá a TikTokra, ekkoriban kezdte el tesztelgetni az applikációt. Elmondása szerint több sikertelen próbálkozása volt, posztolt képeket, illetve Instagram sztori jellegű tartalmakat is, de ezeket nem kedvelte a platform közönsége.
Ezután kezdett vicces tartalmakat készíteni, prankeket, illetve ételekkel kapcsolatos videókat osztott meg. Derulo szerint ezekkel a posztokkal forradalmasította az applikációt, az ő személyisége formálta olyanra a TikTokot, ahogy ma ismerhetjük.
@jasonderulo Thank you for 43 million! #millimeals♬ Please Don't Go - Mike Posner
Az énekest közel 57 millióan követik a platformon, így nem vitás, az applikáció legnépszerűbb tartalomgyártói közé tartozik, azt viszont túlzásnak érezzük, hogy Jason egyedül formálta újra a TikTok működését.