Csobot Adél lett a Skechers márkanagykövete, az együttműködés miatt hamarosan az Egyesült Államokba utazik.
Csobot Adél lett a Skechers magyarországi nagykövete, ezzel is tovább erősítve az amerikai márka európai jelenlétét. A népszerű énekesnő, színésznő és televíziós személyiség az izgalmak új szintjét hozza el a márka életébe. Most a REFRESHER Magyarországnak mesélt arról, miért fontos neki ez a hosszú távú együttműködés.
„Idén betöltöttem a harmincat, a korom és a két gyerekem miatt ma már máshogy döntök nemcsak a cipők, hanem a ruhák, sőt az egész életem terén is. Már kevésbé jellemző a magassarkús élet – persze ha valaki ezt szereti, azzal sincsen semmi baj, hiszen egy megjelenést, tartást ad, és én is nagyon szeretek így öltözködni a mai napig –, de már évek óta jellemző rám az, hogy egészen más szempontok alapján döntök az öltözködésben, függetlenül attól, velem vannak-e a gyerekeim vagy sem. Az elsődleges szempont számomra a kényelem és hogy jól érezzem magam akár több óra után is egy cipőben.”
Csobot Adél és családja ma már vidéken él, karrierje mellett egyszerre menedzseli gyermekei életét és az otthonukat is, így ahogy azt a Skechers márkanagykövet-leleplező eseményén is elmondta: alig várja, hogy a márka üzenetét eljuttathassa követőihez és a magyar vásárlókhoz.
Csobot Adél 2012-ben, 18 évesen lett ismert az X-Faktor tehetségkutatóban, azóta pedig megállás nélkül bizonyítja tehetségét és rátermettségét: tavaly műsorvezetőként debütált a Sztárbox című műsorban, első helyezést ért el táncostársával, Hegyes Bertalannal a Dancing With The Starsban, szerepelet a Cicaverzum és az El a kezekkel a papámtól! című filmekben, de mentorként és zsűriként is bizonyított az Álarcos énekesben és az X-Faktorban is. Tizenkét év alatt minden ember számos változáson, stílusváltáson esik át, ennyi év távlatából pedig mindig érdekes visszanézni, hogyan változik az ember ízlése.
Tíz év alatt is rengeteget változik az ember ízlése, ezt már önmagában is nagyon érdekes megfigyelni, és amikor ehhez még hozzá jönnek az olyan részletek, mint a gyerek, a kutya, az erdőben kirándulás vagy a vidéken élés, akkor pedig pláne felborul minden elképzelés, legalábbis én így tapasztaltam. Érdekes megvizsgálni, milyen szempontok alapján döntöttem akkor az öltözködést illetően, milyen ruhákat és cipőket hordtam, de engem nagyon szórakoztat visszanézni a régi felvételeket, mert látod az akkori időknek a lenyomatát és azt, hogy te akkor mit akartál azzal a megjelenéssel magadról közvetíteni. Ennek ellenére nem szeretek a múltban, sem pedig a jövőben élni, mindig arra törekszem, hogy itt a jelenben azt gondoljam, hogy szabadnak érzem magam és most nekem a legjobb.
Csobot Adél tehát a Skechers globális nagyköveteinek illusztris sorához, köztük olyan ikonikus személyiségekhez csatlakozik, mint Snoop Dogg rapper, Mr. T színész, Ashley Park színpadi és filmes sztár, valamint Sugar Ray Leonard bokszlegenda, segítve a Skechers változatos termékkínálatának ismertségét és népszerűségének növelését. Csobot Adél az együttműködés miatt hamarosan az Egyesült Államokba, azon belül is Los Angelesbe utazik, ahol a márka központi csapatával fogja elkészíteni a Skechers reklámkampányát.
„Nagyon izgatott vagyok, hiszen nagyon messzire utazom, és még sosem voltam Amerikában, de nagyon izgatott várakozással tölt el, mert szerintem ez a fűszere ennek az egész együttműködésnek, hogy kimehetek oda forgatni, felvehetem az ő rezgésüket. Már most annyira kedvesek és figyelmesek a szervezők, hogy én ezt igyekszem majd a tőlem telhető legnagyobb profizmussal és maximalizmussal meghálálni“ – mondja.
A Skechers kollekciója a divatdaraboktól a nagy teljesítményt lehetővé tévő sportcipőkig elérhető a Skechers üzleteiben, a Skechers.hu oldalon, valamint világszerte az áruházakban és cipőboltokban.