Az énekesnő Playground márkája új terméket dobott piacra, amihez egy neszeszert és egy kis gyönyörrudat is kaphatunk.
Christina Aguilera még 2023-ban jelentette be, hogy beszáll a női szexuális egészség piacába, és a Playground márka új társalapítója és vezető márkatanácsadója lesz.
Az énekesnő akkor azt nyilatkozta, továbbra is arra bátorítja a nőket, hogy érezzék magukat erősnek, legyenek urai a saját testüknek, és fogadják el, hogy a szexuális öngondoskodás a napi rutin része is lehet.
A brand most egy új típusú síkosítóval érkezett, amit maga Aguilera reklámoz vörös tűsarkúban, kanapén elheverve, a 90-es évek szexuális betelefonálós műsorait idézve.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„A Playgrounddal közösen büszkén mutatjuk be legújabb termékünket, a Pillow Talk síkosítót, egy olyan inspiráló kampány keretein belül, amely magában foglalja mindazt, amiben mindig is hittem a szexszel és a szexuális egészséggel kapcsolatban. Ez a kampány közvetlenül a nőkhöz szól, jobb beszélgetésekre ösztönöz minket a szexuális egészségünkről és a maszturbációt övező társadalmi szégyenérzetről“ – mondta Aguilera. Az új intim gélből származó bevételből a cég a Center for Intimacy Justice nonprofit szervezetet támogatja.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Pillow Talk egy vízbázisú, vegán síkosító krémes vadrózsa eszenciával. A termék leírása alapján a gélben található E-vitamin és hialuronsav nyugtatja a bőrt, a megfelelő síkosságért a bambuszkivonat felel, a receptúra összetevői pedig természetes feromonokként működnek, melyek csökkentik a stresszt, ellenben növelik a libidót.
A síkosító mellé csomagban rendelhetünk még egy Playground neszeszert, amihez jár egy kis intim masszírozó (gyönyörrúd). A kampány keretein belül egyébként egy hotline-t is indítottak, amit tárcsázva a betelefonálót Aguilera búgó hangja fogadja. A hívás során az énekesnő a kedvenc szextippjeit osztja meg, és arról beszél, hogyan okozhatunk magunknak még intenzívebb autoerotikus örömöket.