Egyelőre még csak néhány ember telefonján jelent meg az új funkció, ami olyan reklámokat helyez el a feedekben, amelyekből másodpercekig nem lehet kilépni.
Az Instagram jól tudja, hogy a legtöbb felhasználó anélkül görgeti át a hirdetéseket, hogy megnézné őket, ezért a legfrissebb értesülések szerint azt tervezi, hogy rákényszerítse a felhasználókat a hirdetések megtekintésére, ha tovább akarnak haladni a feedjükben.
A TechCrunch hétfői cikke szerint az applikáció elkezdte tesztelni az átugorhatatlan hirdetéseket, amelyek egy visszaszámlálóval együtt ugranak fel néhány másodpercre a feedben. A tesztüzem még csak néhány felhasználó telefonján jelent meg, ők viszont nem voltak elragadtatva attól, hogy „reklámszünetet” kell tartaniuk görgetés közben.
Holy moly! Meta seemingly is now forcing us to watch ads in our feeds on Instagram!
— Dan Levy ✡ דניאל לוי (@TheDanLevy) June 1, 2024
The app legit stopped me from scrolling past this ad which is just a bonkers move to me. pic.twitter.com/740EXjGyl2
„Folyamatosan tesztelünk olyan formátumokat, amelyek értéket teremthetnek a hirdetők számára. A próbaidőszakot követően frissítésekkel fogunk szolgálni, ha ez a teszt bármilyen hivatalos termékváltozást eredményezne” – nyilatkozta a Meta egyik szóvivője a TechCrunchnak.
A tervezett újítás hasonlít a YouTube-on található módszerhez, vagyis a felhasználóknak a videók kezdete előtt és közben kell megtekintenie egy-egy rövid reklámot – persze ott kiküszöbölhető a hirdetésfelugrás, ha prémiumcsomagra fizet elő az ember.