2024.6.4 16:41
Olvasási idő 0:44
Masszi-Rigó Csilla

Már teszteli az átugorhatatlan reklámokat az Instagram

TECH-TUDOMÁNY INSTAGRAM INTERNET KÖZÖSSÉGI MÉDIA REKLÁM SOCIAL MEDIA

Egyelőre még csak néhány ember telefonján jelent meg az új funkció, ami olyan reklámokat helyez el a feedekben, amelyekből másodpercekig nem lehet kilépni.

Az Instagram jól tudja, hogy a legtöbb felhasználó anélkül görgeti át a hirdetéseket, hogy megnézné őket, ezért a legfrissebb értesülések szerint azt tervezi, hogy rákényszerítse a felhasználókat a hirdetések megtekintésére, ha tovább akarnak haladni a feedjükben.

A TechCrunch hétfői cikke szerint az applikáció elkezdte tesztelni az átugorhatatlan hirdetéseket, amelyek egy visszaszámlálóval együtt ugranak fel néhány másodpercre a feedben. A tesztüzem még csak néhány felhasználó telefonján jelent meg, ők viszont nem voltak elragadtatva attól, hogy „reklámszünetet” kell tartaniuk görgetés közben. 

„Folyamatosan tesztelünk olyan formátumokat, amelyek értéket teremthetnek a hirdetők számára. A próbaidőszakot követően frissítésekkel fogunk szolgálni, ha ez a teszt bármilyen hivatalos termékváltozást eredményezne” – nyilatkozta a Meta egyik szóvivője a TechCrunchnak.

Kiemelt tartalom
Eresszük ki a páncélba zárt szellemet, így kapcsolódott össze a pesszimista cyberpunk szubkultúra a divattal Eresszük ki a páncélba zárt szellemet, így kapcsolódott össze a pesszimista cyberpunk szubkultúra a divattal tegnap 15:17 -kor

A tervezett újítás hasonlít a YouTube-on található módszerhez, vagyis a felhasználóknak a videók kezdete előtt és közben kell megtekintenie egy-egy rövid reklámot – persze ott kiküszöbölhető a hirdetésfelugrás, ha prémiumcsomagra fizet elő az ember.