A Coca-Cola minisorozata közelebb hozza egymáshoz a embereket, és szuper karácsonyi hangulatot teremt alig néhány perc alatt.
A Coca-Cola bemutatja első karácsonyi minisorozatát, és vele új „Real Magic Presents” kreatív platformját. A platform ernyője alatt a márka új filmjei a megszokottól eltérő formátumban készültek és mindegyik az emberi kapcsolatokat ünneplő történeteket mutat be, varázslatos köntösben.

Az „A karácsony mindig rád talál” című minisorozat a Coca-Cola első karácsonyi filmes produkciója és világszínvonalú tehetségek és szakemberek kreatív együttműködésének köszönhetően valósult meg. A mai naptól a Prime Video kínálatában elérhető sorozat három rövidfilmből áll, amelyeket az Oscar-díjas filmkészítők, Brian Grazer és Ron Howard Imagine Entertainment stúdiója készített.

„A Real Magic Presents révén a Coca-Cola tovább viszi a 2021-ben elindított Real Magic, magyarul „Nyiss a csodára” platformjának ígéretét, amely még több csatornán vonja be a márka rajongóit és még szorosabb kapcsolatot szeretne velük kialakítani, innovatívabb élményeken keresztül”
– mondta Selman Careaga, a Coca-Cola™ kategória globális elnöke. „A karácsony mindig is különleges időszak volt a Coca-Cola számára. Idén izgatottan lépünk új utakra minisorozatunkkal, amivel nem csupán a márka eddigi történetét ünnepeljük, de nyitni is szeretnénk egyre szélesebb közönség felé” – tette hozzá.
A minisorozatot a PRETTYBIRD produkciós cég díjnyertes rendezői, Vellas (Brazília), JB Braud (Franciaország) és Alex Buono (USA) jegyzik.
Bár mindegyik film más kontinensen játszódik, fő üzenetük azonos: a karácsony rendkívüli erejét mutatják meg, ami egyaránt képes valós és varázslatos emberi kapcsolatokat létrehozni.
A 12 perc hosszú Alma című film egy olyan mexikói városban játszódik, ahol egész évben karácsonyi díszeket gyártanak a világ minden részére. Az egyébként erről híres városban azonban valami különleges dolognak kell történnie ahhoz, hogy a lakói újra át tudják érezni a karácsony varázsát. A rövidfilmet a többszörös díjnyertes brazil rendező, Vellas rendezte, akit az egyik legsikeresebb brazil reklámfilmesnek tartanak, és aki épp egy latin-amerikai Netflix sorozaton dolgozik.
A 10 perc hosszúságú Christmas Bites (magyarul: Karácsonyi falatok) egy amerikai vámpírról szóló vígjáték, aki először találkozik barátnője szüleivel, majd azt is megtudhatjuk, mi történik, amikor először szembekerül örök ellenségével, a Mikulással. A filmet az Oscar-díjra és Emmy-díjra jelölt Alex Buono rendezte, akinek munkáját már a kritikusok is elismerték a Végtelen matrjoska második évadának, a Hulu gonzo sci-fi akcióvígjátékának, a Future Mannek és a Comedy Centralon futó Detroiters-nek a rendezéséért.
A 11 perc hosszú Les Petits De Noël (magyarul: Apró karácsony) egy romantikus szerelmi történet egy Párizsban élő egykori szerelmespárról, akik egymás mellett dolgoznak egy lemez- és egy könyvesboltban. A két ember újra egymásra talál az üzleteik ünnepi kirakatának díszítésekor. A film párizsi rendezője, JB Braud korábban már kivívta a kritikusok elismerését In the Still Night (2019) című filmjével, és az Apple Shot on iPhone kampányához készült A Festőkkel (Le Peintre, 2021).

„»Real Magic Presents« a »Nyiss a csodára« platform fő üzenetének kiterjesztése, aminek az a célja, hogy történeteken keresztül keltse életre a mindannyiunkat körülvevő csodát, ami egy teljesen hétköznapi, mégis igazán emberi pillanatban rejlik”
– mondta el Pratik Thakar a Coca-Cola globális kreatív stratégiai és tartalmi vezetője.
„A karácsony kreatív szempontból tökéletes festővászon a történetmeséléshez. Örömmel működtünk együtt az Imagine Entertainment csapatával, hogy létrehozhassuk első minisorozatunkat, ami az emberi kapcsolatok és a lélek erejének fontosságát hangsúlyozza. Várjuk, hogy a »Real Magic Presents« keretén belül még több tehetséges íróval, filmessel és producerrel dolgozhassunk együtt, hogy még több történettel nyithassunk együtt a csodára!” – mondta Pratik Thakar.

„A Coca-Cola az idei ünnepi időszakban is minőségi kapcsolatot igyekszik létrehozni a nézőkkel, így mi örömmel biztosítjuk azt a kifogástalan élményt, amivel számos nézőt érhetnek el világszerte”

– mondta Tanner Elton, az Amazon Ads amerikai értékesítési alelnöke. „A Fire TV-n és az IMDb-n megjelenő márkázott tartalmaktól kezdve, az egyedi Amazon Fresh táskákon keresztül egészen az európai Twitch-es vetítéseken keresztül számos módon lehetővé tesszük, hogy a vásárlók felfedezzék ezeket a csodás rövidfilmeket a Prime Videón. Ez az együttműködés jól példázza a szórakoztató tartalmak létrehozásának új formáit, és a közönség bevonásának egyre fejlettebb és gazdagabb lehetőségeit.”
A karácsonyi sorozatot Coca-Cola, latin-amerikai csapatának vezetésével, a WPP-hez tartozó OpenX-szel együttműködve fejlesztette és gyártotta. Az Imagine Entertainment a PRETTYBIRD-del együttműködésben, a világ minden tájáról érkező elismert filmesekkel közösen dolgozott az epizódokon.
Marc Gilbar, az Imagine Entertainment márkákért felelős alelnöke elmondta: „Az Imagine-nél mindig is kerestük az olyan izgalmas márkákat, amelyekkel közösen emlékezetes és tartalmas történeteket mesélhetünk el. A Coca-Cola egyedülállóan hiteles a szórakoztatóiparban, mélyen kötődik a karácsonyhoz és az egész világon jelen van, így tökéletes partnernek bizonyult, hogy együtt életre kelthessük ezt a három csodálatos történetet.”
A Coca-Cola „A karácsony mindig rád talál” című minisorozata december 7-étől látható YouTube-on és a Prime Videón.