A bowling- és a makkoscipő groteszk szerelemgyereke lett az Adidas és a Brain Dead közös kreációja.
Kyle Ng neve a magyar közönségnek még aligha lehet ismerős, a Los Angelesben élő művész Brain Dead nevű projektje azonban egyre nagyobb ismertségre tesz szert a nemzetközi piacon: a többek között Jeff Goldblumot és Seth Rogant is jó barátjának tartó tervező az Asics és a Hoka után most az Adidasszal tervezett közös cipőt, amely a bowlingcipők küllemét idézi meg némi öltönycipős beütéssel.
A nem mindennapi dizájnnal megáldott lépők egyelőre nem kaphatóak forgalomban, kifejezetten a Brain Dead fennállásának tizedik évfordulójára gyártották le limitált példányban a márkával együttműködő partnereknek, barátoknak és családtagoknak.
A feketében és fehérben legyártott cipőket arannyal szegélyezett co-branding felirat díszíti, az igényes megjelenés, illetve a cipők körüli hájp pedig a Hypebeast szerint arra enged következtetni, hogy a két márka a jövőben valamilyen nagyobb együttműködés keretein belül is együtt fog dolgozni.