2023.11.16 14:43
Olvasási idő 0:23
Szécsi Krisztián

Filléres alternatívával csinál viccet a Balenciaga törölközőszoknyájából az IKEA

DIVAT BALENCIAGA IKEA

A svéd bútoróriás mesteri marketingfogással intett be a divatmárkának.

Nem kellett sokat várni, hogy a Balenciaga legújabb dobása, a törölközőszoknya, internetes mémmé váljon. A hír villámgyorsan bejárta a divatvilág sajtóját, az IKEA pedig nyomban felismerte a piaci rést a ruhadarabban.

„Bemutatjuk az új VINARN törölközőszoknyát, a 2024-es tavaszi divattrendek elengedhetetlen kellékét“ – írja friss posztjában a svéd lakberendezési áruházlánc brit képviselete az Instagram-oldalán.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 

IKEA UK (@ikeauk) által megosztott bejegyzés

A látottak alapján mindenképpen meggondolandó az alternatíva, hiszen az IKEA fürdőlepedője a Balenciaga-termék árának mintegy egy százalékáért, azaz 10 dollárért (3990 HUF a hazai oldalakon) haza is vihető. A szoknyaként is viselhető törülköző összesen öt – fehér, kék, világos rózsaszín, világossárga, világosszürke és bézs – színben kapható.

Forrás Balenciaga vs IKEA