A svéd bútoróriás mesteri marketingfogással intett be a divatmárkának.
Nem kellett sokat várni, hogy a Balenciaga legújabb dobása, a törölközőszoknya, internetes mémmé váljon. A hír villámgyorsan bejárta a divatvilág sajtóját, az IKEA pedig nyomban felismerte a piaci rést a ruhadarabban.
„Bemutatjuk az új VINARN törölközőszoknyát, a 2024-es tavaszi divattrendek elengedhetetlen kellékét“ – írja friss posztjában a svéd lakberendezési áruházlánc brit képviselete az Instagram-oldalán.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A látottak alapján mindenképpen meggondolandó az alternatíva, hiszen az IKEA fürdőlepedője a Balenciaga-termék árának mintegy egy százalékáért, azaz 10 dollárért (3990 HUF a hazai oldalakon) haza is vihető. A szoknyaként is viselhető törülköző összesen öt – fehér, kék, világos rózsaszín, világossárga, világosszürke és bézs – színben kapható.