"Baszd meg a támogatásodat" – üzente Betsy Johnson, a Products mögött álló tervező, miután meglátta a Khy kollekcióját.
Miközben a világ Kylie Jenner új, „megfizethető“, Khy nevű márkáját ünnepli, máris befutott az első ötletlopással kapcsolatos vád a branddel kapcsolatban.
Betsy Johnson brit tervező, fotós, stylist, aki a Yeezy vizuális igazgatójaként dolgozott korábban, az Instagramon vádolta meg a világsztárt azzal, hogy ellopta az ötleteit, miután ő korábban elküldte neki saját új márkája, a Products koncepcióját.
Elküldtük Kylie és az egész csapata számára a @products.ltd koncepcióját, irányvonalait, illetve egy linesheetet (divattermékek eladására szolgáló bemutató füzet – a szerk.) 6 HÓNAPPAL EZELŐTT. ÉRDEKES KONCEPCIÓ KYLIE...ÉRDEKES. Köszi a kreditet. Baszd meg a támogatásodat
– írta Johnson, akinek a posztját értelemszerűen tipográfiai változtatás nélkül közöltük, hogy átjöjjön a hangulata és vérmérséklete.
A Párizsban élő angol tervező hozzátette: „Mindeközben a diákhitel-számlámat bámulom. A seggemet is kidolgoztam ezért. Mint oly sok más munkásosztálybeli gyerek, akik a szaktudásért hajtják a seggüket, nem születtek azzal a lehetőséggel, hogy csak úgy megvalósíthassák az ötleteiket“ – fogalmazott. „Tudom, kik a támogatóim a divaton belül és kívül. És nagyra értékelem őket... Ha titeket is felcsesznek a lusta celeb merchökre épülő üzleti modellek, a vendégeim vagytok. Dolgozó emberek, ne veszítsétek el a reményt, mi nagyobb célokat dédelgetünk, mint egy gag kollekció meg egy táska. Hosszú meccs lesz“ – zárta mondandóját Johnson.
Kíváncsiak vagyunk, Jenner hogyan reagál majd erre. Ha befut a reakció, természetesen arról is beszámolunk majd.