Az angol márka azonnal a médiaszemélyiségre gondolt, mint reklámarc.
Julia Fox Isamaya Ffrench azonos nevű smink- és bőrápolási márkájának, az Isamaya Beauty legújabb kampányfilmjének arcává választották, melyben a médiaszemélyiség vákuumcsomagolásban, meg BDSM cuccokban feszít.
A brand már az Industrial fantázianevű kollekciójának vizualitását és szellemiségét is teljességében a szexuális közösség egy BDSM inspirálta, és ez most az Industrial 2.0-val sincs másként.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„A BDSM szubkultúra, amely ezt az összeállítást kulturálisan és esztétikailag is inspirálta, olyan mérhetetlenül gazdag, hogy úgy éreztem, elszalasztott lehetőség volna nem folytatni ezt a vonalat“ - nyilatkozta Ffrench a Dazed magazinnak. „Ezúttal a fémes textúrák és a transzparencia felé mozdultunk. A castingot illetőleg pedig nem is volt kérdés, hogy Julia Foxot keressük meg. Szerintem Julia megtestesíti az önbizalmat, ami egy olyan magával ragadó tulajdonság, amelyre mindannyian törekszünk. Nem törődik azzal, hogy mások mit gondolnak. Ez az, amire mindannyian vágyunk, de mégis nagyon nehezen megy, ezért csodáljuk hát azokat az embereket, akik képesek erre.“
A mostani kollekció a fémességen túl egyébként rozsda- és narancsszínű szájfényekkel, csillogó árnyalatokkal teli szemfestékpalettával is jelentkezik, amely a gyöngyházfényű rózsaszíntől a méregzöldig minden funky színt magába foglal. Sőt, megint dobbant egyet a péniszméretű rúzsával:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon