Klasszikus napszemcsik élednek újjá a sokszínűség jegyében.
Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? Itt a Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül – ebben a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Mega trend keretein belül a márka a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel.
Hűvös magabiztosságot sugárzó megjelenésével, egyedi „Browline” keret típusával és retró érzületével a klasszikus Clubmaster modell az egyéniség és a merész gondolkodás szimbólumává vált a 80-as években. Az eredeti Wayfarer 1952 óta hódít az „ok nélkül lázadók” körében, és a 60-as évek rockforradalmától kezdve a 80-as évek alternatív művészeti megmozdulásain át a 90-es évek hip-hop mozgalmáig a mai napig felfordulást okoz ott, ahol megjelenik.
A klasszikus modellek új dimenziókba helyezett Mega változatai a mai kor igényeit elégítik ki anélkül, hogy elvesztenék vintage dizájnukat. A vastag perem és extra-széles szárak az időtálló stílus és a fáradhatatlan újítás jegyében születtek.