2023.2.23 14:53
Olvasási idő 1:43
Masszi-Rigó Csilla

Max Verstappen világhírű holland sörmárkához igazolt – Azért ha iszik, sosem vezet a Forma1-es pilóta

SPORT FORMA-1

Az elmúlt két év legsikeresebb, mindössze 25 éves pilótája a Heinekennel fog együttműködni a jövőben.

Kevesebb mint két héttel a 2023-as szezon bahreini rajtja előtt, a Formula 1® nemzetközi partnere, a Heineken® bejelentette, hogy új, világszintű partneri megegyezést kötött a holland F1-szupersztárral, Max Verstappen-nel az újabb kivételesnek ígérkező versenyszezon előtt.

Max Verstappen a Heineken 0.0 új, nemzetközi nagykövete. Forrás Heineken

A partnerség, amely az első számú holland sört és az első számú holland versenyzőt köti össze, a rajongók következő generációjának megszólítását célozza több kreatív programon keresztül, amelyek a felelős alkoholfogyasztásra összpontosítanak. Az első ilyen a Player 0.0 lesz – egy izgalmas új játékkezdeményezés, amelyen a márka és Verstappen közösen dolgozik, hogy a rajongók számára egy olyan újszerű virtuális versenyélményt teremtsen, amelynek különlegessége, hogy a győztes játékosok a világ legjobb versenyzői ellen versenyezhetnek.

A jelenlegi világbajnok Max Verstappen hivatalos nagykövetként is bemutatkozik, amely keretében több szponzori együttműködésben, többek között "When You Drive, Never Drink" (Ha vezetsz, soha ne igyál) kampányban való részvételével segíti a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítését.

"Hollandként különleges dolog egy olyan ikonikus holland márkával együttműködni, mint a Heineken. Akik ismernek, tudják, hogy nagyon határozott ember vagyok, és versenyzőként sosem akarok hibázni. Ezért is örülök, hogy részese lehetek a "When You Drive, Never Drink” kampánynak, amely segít felhívni a figyelmet a felelős alkoholfogyasztásra. Mivel én is lelkes és szenvedélyes Sim Racing játékos vagyok, izgatottan várom, hogy szerepet vállaljak a Player 0.0 néven készülő új játékban"

– mondta el a világbajnok.

A Heineken ezzel egyidőben hivatalosan bejelentette az Oracle Red Bull Racing-gel közös partneri megállapodást is. A két nemzetközi márka izgalmas kampányokat fog együtt megvalósítani, többek között a zene és a gaming területén, valamint támogatni fogja a felelős alkoholfogyasztásra irányúló kezdeményezést is. A partnerség célja, hogy az F1 első számú pilótája és csapata révén világszerte elérje a rajongókat, valamint betekintést nyújtson a szurkolók számára egy világklasszis versenycsapat kulisszái mögé.

„Ha vezetsz, soha ne igyál!” Forrás Heineken

 „Minden nagy csapatnak szüksége van nagyszerű partnerekre, akik támogatják őket céljaik elérésében. Hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy a Heineken is csatlakozik globális partnereink közé, és az alkoholmentes Heineken 0.0-val segítenek minket a következő szintre lépni. A Heineken 0.0 világszerte az F1-család részévé vált, izgalmas és magával ragadó szórakozási lehetőségeket biztosítva a rajongótáborunk számára a világ számos pontján, mind a pályán, mind otthonainkban. Alig várjuk, hogy ismét együtt dolgozhassunk velük, és lássuk, milyen izgalmas lehetőségeket tudunk a rajongóink számára kínálni ebben a szezonban”

– mondta el Christian Horner, az Oracle Red Bull Racing csapatfőnöke.

A 2016-os motorsport világába történő belépése óta a Heineken elkötelezett amellett, hogy változást érjen el az alkoholfogyasztás mellett történő vezetés megítélésén. Ennek érdekében 2022 májusában elindította „When You Drive, Never Drink” vagyis a „Ha vezetsz, soha ne igyál” kampányát. A Heineken mindig is a felelős alkoholfogyasztást képviselte, nemzetközi motorsport-partnerségei pedig most hatékony platformot biztosítanak ahhoz, hogy a téma kellő figyelmet kapjon.