Az Equal címlapján októbertől Csinszka látható, aki hamarosan érkezik friss, „Transformania” című albumával.
Október 1-jétől Csinszka képviseli Magyarországot a Spotify globális EQUAL kampányában, ami a női alkotók láthatóságát és elismerését hivatott növelni a zeneiparban.
A kezdeményezés 2021-es indulása óta világszerte több száz női előadónak biztosított reflektorfényt, válaszul a markáns egyenlőtlenségre, amit a USC Annenberg 2024-es tanulmánya is megerősített, ami szerint az audio piac mindössze 19,5 százalékát teszik ki a női dalszerzők, és csupán 6,5 százalékát a női producerek. A kampány célja, hogy ezt az arányt érdemben javítsa.
„Hálás vagyok, Spotify, hogy én lehetek az év hátralevő részében az Equal Hungary nagykövete. A legnagyobb inspirációim olyan nők, akik akkora szabadsággal alkotnak, hogy abból én is kaptam, és magamba szívtam útravalóként. Így airősen jólesik ez a lehetőség, hogy én is taposhassam a csillagösvényem, és képviselhessem alkotótársaimat”
– fogalmaz Csinszka, akinek Airday című dala júniusban nálunk debütált. A Transformania (november 11.) című lemezének megjelentetésére készülő énekes-dalszerző erdélyi származása miatt erősen inspirálódik a magyar-székely néphagyományokból. Elektronikát, népzenét és popot ötvöző különleges zenei világa miatt kirívó egyénisége a magyar könnyűzenének, nem meglepő, hogy az Equal programban is szerepet kapott.
Korábban olyan előadók képviselték hazánkat a programban, mint Sisi, cserihanna vagy Ohnody (aki így festett a Times Square hirdetőtábláján).