2024.8.14 11:09
Olvasási idő 1:15
Szöllősi Anna

Két bizarr termék is született az Oreo és a Coca-Cola együttműködéséből

GASZTRO COCA-COLA OREO ÜDÍTŐ

Egy furcsa és váratlan együttműködés keretében limitált kiadású itallal és keksszel rukkol elő a Coca-Cola és az Oreo. A termékek hamarosan a hazai boltok polcain is elérhetőek lesznek.

Két új, limitált kiadású termékkel jelentkezik a Coca-Cola és az Oreo, amelyek szeptember első felétől lesznek majd kaphatók a hazai üzletekben is. Az USA Today cikke szerint a brandek egy Coca-Cola ízzel megbolondított keksszel, valamint egy cukormentes, Oreo keksz inspirálta szénsavas üdítővel rukkoltak elő. A limitált kiadású üdítő a Coca-Cola Creations portfólió legújabb terméke.

A töltött keksz egy klasszikus csokoládés, kólaszirupot tartalmazó, illetve egy piros színű, Coca-Cola logóval ellátott lapból áll, amiket az Oreo termékcsalád jól ismert fehér krémje tapaszt össze. A keksz ízét ráadásul kólás robbanócukkorral dobják fel, szénsav híján ez ad majd pezsgő érzést a szájnak.

A Coca-Cola üdítője írásban kevesebb izgalmat tartogat: a megszokott kólaízt vegyíti az Oreo kekszének jellegzetes ízjegyeivel, és kizárólag cukormentes változatban lesz majd kapható.

Együttműködik a Coca-Cola és az Oreo
Forrás Coca-Cola x Oreo

„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő, hiszen a márkáink sok szempontból hasonlítanak. Mivel ez az együttműködés mindkét márka számára egyedülálló, izgatottan várjuk, hogy a legjobb barátok a világon mindenütt együtt ünnepeljék velünk az új termékeket, az ezekhez kapcsolódó nagyszerű élményeket és a váratlan kapcsolódási pillanatokat” – fogalmazott Oana Vlad, a Coca-Cola Company globális márkastratégiai alelnöke egy vonatkozó közleményben.

A Coca-Cola és az Oreo üdítője és édessége szeptember 9-től kerül a nagyobb hazai üzletek polcaira. 

Bestie Mode digitális élmény 

A szerkesztőségünkhöz eljuttatott közlemény szerint a kampány során a két márka olyan egyedi élményeket kínál majd, amelyek az örök barátok, a Besties különleges kapcsolatát ünneplik. Így többek között a márkák a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is együttműködnek, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat.

Kiemelt tartalom
A világ egyik legnagyobb filmstúdiója és üdítőmárkája megfejtette a tökéletes marketingmódszert a Z generáció eléréséhez? A világ egyik legnagyobb filmstúdiója és üdítőmárkája megfejtette a tökéletes marketingmódszert a Z generáció eléréséhez? 2024.10.31 17:02

A Bestie Mode-ot a felhasználók a Coca-Cola és az Oreo márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetik el. A Spotify fiókhoz való csatlakozás után a rajongók kérdéseket kapnak, ami alapján összehasonlíthatják zenei ízlésüket legjobb barátjukéval. Ezt követően a Spotify egy zenei lejátszási listát generál, amelyet a barátok közösen élvezhetnek. Az online platform promócióján keresztül a barátoknak szóló szolgáltatást a Spotify Free felhasználók is elérhetik.