2024.6.7 15:47
Olvasási idő 0:27
Krajnyák Petra

A mémkultúra a Loewe tervezőjét is megihlette: táska készült a virális paradicsomból

DESIGN DIVAT INTERNET LOEWE MÉM

A mémesedett poszt a márka kreatív igazgatójához, Jonathan Andersonhoz is eljutott, akit szemmel láthatóan megihletett a fotó.

Néhány nappal ezelőtt egy termetes, rusztikus, igencsak különleges kinézetű paradicsom avanzsált mémmé, hogy aztán futótűzként terjedjen a közösségi médiában.

Az amorf paradicsomba az egykori Twitter egyik felhasználója botlott bele, majd osztotta meg a platformon, és csupán egy rövidke divatreferenciával kommentálta felfedezését: „Ez annyira Loewe, hogy el nem tudom mondani.“

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 

Jonathan Anderson (@jonathan.anderson) által megosztott bejegyzés

Az elmémesedett poszt történetesen a márka kreatív igazgatójához, Jonathan Andersonhoz is eljutott, aki maga is megosztotta a képet. Azonban a növény kalandjai itt még nem értek véget, a tervező ugyanis megvalósította az X-felhasználó vízióját: táskát készített a mémmé vált paradicsomból.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 

Jonathan Anderson (@jonathan.anderson) által megosztott bejegyzés

A bőrből készült, vörös táska a kommentszekció alapján komoly sikert aratott. Anderson a leírásban az eredeti poszt alkotójához hasonlóan lényegre törően fogalmazott: „Loewe, mémből valóság“.