2024.3.14 12:19
Olvasási idő 1:03

Szoboszlai Dominikot hamarosan nem csak meccsen láthatjuk a tévében

SPORT REKLÁM SZOBOSZLAI DOMINIK TELEKOM

Hosszú távú együttműködést kötött Szoboszlai Dominik, a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya és a Liverpool középpályása a Magyar Telekommal, aminek első mérföldköve egy közös, pénteken debütáló reklámfilm.

A megállapodás első lépéseként a válogatott sportoló és a Telekom arra biztatja a magyarokat, hogy a nehéz körülmények ellenére ne adják fel, hanem használják a bennük rejlő képességeket, azaz éljenek a “tuning” lehetőségével.

A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkiben megvan az a képesség, hogy a saját életének az alakítója legyen, ehhez pedig apró lépesek is elegendőek, melyek az élet különböző területeit jobbá teszik, tuningolják.

A sportra és a digitalizációra egyaránt igaz, hogy konzisztens lépésekkel fejlődhetünk. Szoboszlai Dominik példája megmutatta az egész világnak, hogy magyarként is el lehet jutni a topligáig, elszántsággal és kitartással minden akadály leküzdhető. Együttműködésünk révén arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy bízzanak magukban, és tegyék meg a céljaik felé vezető első lépéseket, mert képesek rá

– fogalmazott Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója. 

A szerkesztőségünkhöz eljuttatott közlemény szerint a vállalat küldetésének tekinti a magyar társadalom digitális fejlesztését, illetve azt, hogy megmutassa, hogyan lehet a technológiát úgy használni, hogy az az embereket előre vigye és a hétköznapokat segítse. Szoboszlai Dominik, akinek ez az első reklámfilm szereplése, fontosnak tartja, hogy egy olyan ügy mellé áll, amelyben példát és motivációt tud adni az embereknek.

 

„Nagyon örülök, hogy én lehetek ennek a kampánynak az arca, és hogy ezzel indul a többéves együttműködésem a Magyar Telekommal. Ez egy olyan üzenet, amihez nagyon őszintén tudok csatlakozni. Egyben jó lehetőség is számomra, hogy szólhatok a magyar emberekhez, és biztathatom őket arra, hogy vegyék észre a lehetőségeket a saját életükben. Ahogy ők hisznek bennem, úgy én is hiszek bennük, hogy képesek elérni az álmaikat “– mondta Szoboszlai Dominik.

A reklámfilm 2024. március 15-től kerül adásba a tévékben.