Giselle Bündchen, Suki Waterhouse és Lee Minho is a BOSS új kollekcióját hirdeti.
A márka eddig futó #BeYourOwnBOSS kampánya a magabiztos, stílusos és előretekintő vízióval rendelkező életet szorgalmazza, amelyet a saját döntéseid, az önbizalom és a megérzések vezérelnek. Ebben a szezonban a döntések kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd – a saját „BOSS”-oddá válás ereje benned rejlik.
![](https://storage.refresher.hu/article/ff9f901937a383e22f52.jpg?is=1200x2000&s=5c8d6045c9b6590dff71bad8f8cbd20eaaf592994b4b83745d75e3f5e5f31dfc)
A BOSS a tavasz/nyár 2024-re az eddigiekhez hasonlóan világsztárokat szerződtetett, hogy illusztrálják ezt az inspiráló történetet. A globális kampány izgalmas új arcokat mutat be, köztük a brazil szupermodellt, Gisele Bündchen-t, és a brit modellt, Adwoa Aboah-at, valamint visszatérő BOSS nagyköveteket, a dél-koreai színészt, Lee Minho-t, és az olasz teniszezőt, Matteo Berrettini-t. A brit énekesnő és színésznő, Suki Waterhouse már visszatérő arcként csatlakozik a kampányba a BOSS óra-, ékszer- és szemüveg márkaköveteként.
![](https://storage.refresher.hu/article/a7f020798cd207d66744.jpg?is=1200x2000&s=76eda662ffd8e74fe2266690efc6e1fabeac788321086c07ade4ef063780b4bf)
A BOSS tavasz/nyár 2024-es kollekciója a márka Miami-i divatbemutatóján elsőként bemutatott tervezési témákon alapul, ahol a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es életmódnak. Az ikonikus BOSS öltönyök a szezonban erős, modern sziluettekben jelennek meg. Lágy árnyalatok, könnyű textúrák és kontrasztok – folytonosság és struktúra; opacitás és átlátszóság – ezek a jellemzők nyújtanak a márka részére egy friss perspektívát, amely tökéletesen illeszkedik a közelgő melegebb hónapokhoz.
![Charli XCX, a Tumblr egykori dívája, aki shrekzöldre pingálta a popkultúrát és a divatot is](https://storage.refresher.hu/article/Charli-XCX-a-Tumblr-egykori-divaja-aki-shrekzoldre-pingalta-a-popkulturat-es-a-divatot-is~b9c99b8c6402523364c6.jpg?is=150x200c&ic=512x0x1151x1535&s=489430ef2acbbec4273138eab8d44e8c8af26f9bac8f4e06388ddadff8aeb122)
A kollekció ráadásul egy központi visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a termékskálán – a ruházattól az kiegészítőkig. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnjával megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét.
![](https://storage.refresher.hu/article/069be763af80bebb91a9.jpg?is=1200x2000&s=be0e92677f1f3dbad390e9679d06f78f81ca13091b89c16fb34dc4555cce8187)
A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. Először is, a motívumot szuperméretű 3D képekben fogják újra létrehozni hiper-realisztikus CGI technológiával világhírű helyszíneken szerte a világon. A "Double B, Every Me" mottó alatt közel 100 márkakövet, híresség, sportoló és digitális influencer készít eredeti tartalmat az Instagramra és a TikTokra. Ezek a tehetségek kifejezik személyiségük kulcsfontosságú részleteit az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével megmutatva, hogy többféle módja van annak, hogy saját BOSS-od legyél. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram filter is szerepet kap a kampányban.
A BOSS erősen indította a kampányt – a londoni Tower Bridge közelében január 31 én és február 1-én egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchen-ről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.
„Az innovációnak kiemelt szerepe van stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre, új élményt nyújtva a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Végül is arra törekszünk, hogy segítsünk és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és vásárolják meg termékeinket"
– mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.
![](https://storage.refresher.hu/article/abbd76f790d18954c5f7.jpg?is=1200x2000&s=281fd9da3a3ef2b992fd67f7aad5f16d9c980e2cacd9dd246d58afb321c286b1)
Az új Tavasz/Nyár 2024 kollekció 2024. január 31-től lesz elérhető a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereinknél. Ezt egy 360°-os marketingkampány támogatja, amely erősített közösségi médiakampányokkal és nagyméretű kültéri hirdetésekkel lesz kiegészítve a világ kulcsfontosságú városaiban.