2024.2.1 16:45
Olvasási idő 2:17

Légy a saját főnököd – Világsztárokkal debütál a BOSS 2024-es tavaszi/nyári kollekciója

DIVAT DIVAT HUGO BOSS

Giselle Bündchen, Suki Waterhouse és Lee Minho is a BOSS új kollekcióját hirdeti.

A márka eddig futó #BeYourOwnBOSS kampánya a magabiztos, stílusos és előretekintő vízióval rendelkező életet szorgalmazza, amelyet a saját döntéseid, az önbizalom és a megérzések vezérelnek. Ebben a szezonban a döntések kerülnek előtérbe, hangsúlyozva, hogy a választás a tiéd – a saját „BOSS”-oddá válás ereje benned rejlik.

Gisele Bündchen, a BOSS arca Forrás BOSS

A BOSS a tavasz/nyár 2024-re az eddigiekhez hasonlóan világsztárokat szerződtetett, hogy illusztrálják ezt az inspiráló történetet. A globális kampány izgalmas új arcokat mutat be, köztük a brazil szupermodellt, Gisele Bündchen-t, és a brit modellt, Adwoa Aboah-at, valamint visszatérő BOSS nagyköveteket, a dél-koreai színészt, Lee Minho-t, és az olasz teniszezőt, Matteo Berrettini-t. A brit énekesnő és színésznő, Suki Waterhouse már visszatérő arcként csatlakozik a kampányba a BOSS óra-, ékszer- és szemüveg márkaköveteként.

Az új kampányban minden tehetség egy labirintusszerű környezetben látható: a szereplők az árnyékból a fénybe lépnek át – költőien mutatva be, hogy döntéseink milyen nagy formáló hatással lehetnek életünkre.
Matteo Berrettini Forrás BOSS

A BOSS tavasz/nyár 2024-es kollekciója a márka Miami-i divatbemutatóján elsőként bemutatott tervezési témákon alapul, ahol a szofisztikált, nem túl harsány színpaletta és a klasszikus darabok modern megközelítései voltak a főszerepben. Az új kollekció egy teljes ruhatárat mutat be: stílust ad minden alkalomhoz, megfelelve a 24/7-es életmódnak. Az ikonikus BOSS öltönyök a szezonban erős, modern sziluettekben jelennek meg. Lágy árnyalatok, könnyű textúrák és kontrasztok – folytonosság és struktúra; opacitás és átlátszóság – ezek a jellemzők nyújtanak a márka részére egy friss perspektívát, amely tökéletesen illeszkedik a közelgő melegebb hónapokhoz.

Kiemelt tartalom
6 tipp, hogy a turizás valóban fenntartható legyen 6 tipp, hogy a turizás valóban fenntartható legyen 2024.10.24 16:34

A kollekció ráadásul egy központi visszatérő motívummal rendelkezik, ez pedig az új Double B monogram, amely sok terméken megtalálható a termékskálán – a ruházattól az kiegészítőkig. Ez a megkülönböztető részlet az összefonódó dizájnjával megtestesíti egy igazi BOSS szellemiségét – egy bátor egyént, aki nem fél kinyilvánítani a véleményét.

Adwoa Aboah Forrás BOSS

A Double B monogram debütálását egy többágú digitális kampány vezeti majd. Először is, a motívumot szuperméretű 3D képekben fogják újra létrehozni hiper-realisztikus CGI technológiával világhírű helyszíneken szerte a világon. A "Double B, Every Me" mottó alatt közel 100 márkakövet, híresség, sportoló és digitális influencer készít eredeti tartalmat az Instagramra és a TikTokra. Ezek a tehetségek kifejezik személyiségük kulcsfontosságú részleteit az új Double B monogram kollekció ikonikus darabjainak viselésével megmutatva, hogy többféle módja van annak, hogy saját BOSS-od legyél. A márka rajongói is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez: nemsokára egy egyedi Instagram filter is szerepet kap a kampányban.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 

BOSS (@boss) által megosztott bejegyzés

A BOSS erősen indította a kampányt – a londoni Tower Bridge közelében január 31 én és február 1-én egy 10 méter magas hologram volt látható a márkakövetekről, Lee Minho-ról és Gisele Bündchen-ről. A BOSS az első divatmárka, amely nagy léptékű hologram felhasználásával indít globális kampányt, új lehetőségeket nyitva meg az utcai hirdetés terén. Ez a lenyűgöző vizuális megjelenítés izgalmas tartalmat teremt a márka közösségi csatornái számára.

„Az innovációnak kiemelt szerepe van stratégiánkban, hogy nagy hatást érjünk el a fogyasztók körében és valami érdekfeszítőt teremtsünk. A hologram a technológia erejének felfedezésével kapcsolatos kíváncsiságunk és kutatásunk legfrissebb kifejezője. Az általa hozott újdonság segít abban, hogy izgalmas, megosztható és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre, új élményt nyújtva a közönségünknek, ami pozitív asszociációkhoz vezet a márka iránt. Végül is arra törekszünk, hogy segítsünk és ösztönözzük a fogyasztókat, hogy mélyebben kapcsolódjanak márkánkkal, valamint felfedezzék és vásárolják meg termékeinket"

– mondta Nadia Kokni, a HUGO BOSS Globális Marketing és Márkakommunikáció Ügyvezető Igazgatója.

Suki Waterhouse Forrás BOSS

Az új Tavasz/Nyár 2024 kollekció 2024. január 31-től lesz elérhető a világ minden BOSS üzletében, a boss.com weboldalon és viszonteladó partnereinknél. Ezt egy 360°-os marketingkampány támogatja, amely erősített közösségi médiakampányokkal és nagyméretű kültéri hirdetésekkel lesz kiegészítve a világ kulcsfontosságú városaiban.