Bár pár éve már reneszánszát éli a western stílus a divatban, Pharrel Williams szerint még nem szabad, hogy véget érjen a hájp – az új darabok legalábbis határozottan ezt a benyomást keltik.
Kedden megkezdődtek a párizsi divathét őszi-téli bemutatói, melyen Pharrell Williams a Louis Vuitton férfiruházati kreatív igazgatójaként már harmadik kollekcióját viszi kifutóra. Az idei szezonban a western stílusé a főszerep.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bemutató előtt Pharrell Williams a Skateboard Instagram-oldalán engedett betekintést legújabb víziójába. A „LVERS“ feliratokkal ellátott cowboykalapoktól kezdve a monogramos Timberland csizmákig, Pharrell az amerikai életérzés és a hiphop alapdarabjait készül behozni az igazi haute couture-be. A showra kiküldött meghívók mellé egyébként egy szájharmonika is járt – egyszerű kedveskedés, de egyben jelképe is Williams új divatérájának.
A férfikollekció témája ezúttal az utazás volt. Az összeállítás különböző kézműves technikákon keresztül emeli ki az amerikai westernöltözködés kulcsfontosságú ikonográfiáját, és igazán különlegesen tárja fel a vadnyugat munkaruháinak világát.
A kollekció összeállításában a márka dakota és lakota amerikai őslakos művészekkel dolgozott együtt, sőt, még a kifutó vizualitásában és a vonulásra szánt zenékben is indián törzsek népi motívumok köszöntek vissza és keveredtek a modern könnyűzene hangzásával.
A cowboykalapoktól a drágakövekkel és csatokkal díszített bőrsapkákig és kesztyűkig a legnagyobb figyelmet a farmerkompozíciók kapták, ami egyrészt azt az üzenetet közvetíti, hogy a farmer örök, másrészt szépen összekacsint a 2000-es évek divatjának nosztalgikus felemelkedésével is, amikor farmert farmerrel hordtunk. A kiegészítő darabokat Dee Jay Two Bears, a Standing Rock sziú törzs vezetője tervezte.