Határokat feszegető kampány érkezett Stella McCartney új kollekciójához.
Megérkezett Paul McCartney lánya, Stella McCartney divattervező márkájának 2023 tavaszi-őszi kampánya, amelyhez nem más, mint Kendall Jenner állt modellt.
McCartney legújabb kollekciójában fontos szerepük van a lovaknak: tavaszi-őszi bemutatójára felkérte Jean-Francois Pignon lovas suttogót, hogy hozza ki ménesét a párizsi kifutóra, ezután pedig elkészítették a Horse Power kampányt, amelyhez Harley Weir fotós készített képeket a a dél-franciaországi Camargue síkvidékén. A kampány azonban legalább annyira szól a meztelenségről, mint a ruhákról: a fő fotón a lovakért rajongó Jenneren mindössze egy combig érő csizma van, illetve egy ugyanolyan mintájú hátizsákot tart a kezében. Lehet, hogy abba vannak a ruhák belegyömöszölve!
„Tudtam, hogy az idei szezon Stella-lányának ugyanúgy kell szeretnie a lovakat, mint nekem“ – magyarázta McCartney a választásról. „Kendall gyerekkora óta lovagol, akárcsak én, és saját farmja van; látszik, hogy mennyire jól érzi magát ezekkel az érzékeny teremtményekkel, és ők is vele. Ennek a kapcsolatnak a megragadása kelti életre a Horse Powert, mind a divat, mind a látásmód révén.“
A párizsi bemutatót követően nem meglepő módon az állatvédő csoportok, mint például a Peta, felszólaltak a lovak divatbemutatón való felhasználása ellen, a márka azonban gyorsan rámutatott, hogy a póniknak jól esett a társaság – Pignon élete nagy részét azzal töltötte, hogy elhagyott állatokat mentett és nevelt „emberi kapcsolat nélkül“, és képes rá, hogy felismerje, ha a lovak kényelmetlenül érzik magukat valahol.
Maga a kollekció – ahogyan látható – egy sor innovatív, határokat feszegető anyag és módszer felhasználásával készült, a gombabőr Mycelium kulcsfontosságú anyag volt az alma- és szőlőhulladék mellett, amelyből lovaglócsizmákat és táskákat készítettek. Valójában az egész kínálat 92 százalékban tudatos anyagokból készült, ami a divatház eddigi legfelelősségteljesebb termékcsaládjává teszi.