2023.8.23 14:34
Olvasási idő 1:02
Maier Péter

Kendall Jenner főszereplésével ünnepli ember és ló viszonyát Paul McCartney lányának divatmárkája

DIVAT

Határokat feszegető kampány érkezett Stella McCartney új kollekciójához.

Megérkezett Paul McCartney lánya, Stella McCartney divattervező márkájának 2023 tavaszi-őszi kampánya, amelyhez nem más, mint Kendall Jenner állt modellt. 

McCartney legújabb kollekciójában fontos szerepük van a lovaknak: tavaszi-őszi bemutatójára felkérte Jean-Francois Pignon lovas suttogót, hogy hozza ki ménesét a párizsi kifutóra, ezután pedig elkészítették a Horse Power kampányt, amelyhez Harley Weir fotós készített képeket a a dél-franciaországi Camargue síkvidékén. A kampány azonban legalább annyira szól a meztelenségről, mint a ruhákról: a fő fotón a lovakért rajongó Jenneren mindössze egy combig érő csizma van, illetve egy ugyanolyan mintájú hátizsákot tart a kezében. Lehet, hogy abba vannak a ruhák belegyömöszölve!

Kendall Jenner Stella McCartney AW23 kampánáyban Forrás Harley Weir

„Tudtam, hogy az idei szezon Stella-lányának ugyanúgy kell szeretnie a lovakat, mint nekem“ – magyarázta McCartney a választásról. „Kendall gyerekkora óta lovagol, akárcsak én, és saját farmja van; látszik, hogy mennyire jól érzi magát ezekkel az érzékeny teremtményekkel, és ők is vele. Ennek a kapcsolatnak a megragadása kelti életre a Horse Powert, mind a divat, mind a látásmód révén.“

A párizsi bemutatót követően nem meglepő módon az állatvédő csoportok, mint például a Peta, felszólaltak a lovak divatbemutatón való felhasználása ellen, a márka azonban gyorsan rámutatott, hogy a póniknak jól esett a társaság – Pignon élete nagy részét azzal töltötte, hogy elhagyott állatokat mentett és nevelt „emberi kapcsolat nélkül“, és képes rá, hogy felismerje, ha a lovak kényelmetlenül érzik magukat valahol.

Stella McCartney AW23 Forrás Harley Weir

Maga a kollekció – ahogyan látható – egy sor innovatív, határokat feszegető anyag és módszer felhasználásával készült, a gombabőr Mycelium kulcsfontosságú anyag volt az alma- és szőlőhulladék mellett, amelyből lovaglócsizmákat és táskákat készítettek. Valójában az egész kínálat 92 százalékban tudatos anyagokból készült, ami a divatház eddigi legfelelősségteljesebb termékcsaládjává teszi.

Stella McCartney AW23 Forrás Harley Weir