A Minecraftban érzed majd magad a spanyol luxusmárka új darabjaitól.
Jonathan Andersonék kitettek magukért. A LOEWE kreatív igazgatója korábban már prezentálta új, pixeles kollekciójukat az őszi párizsi divathéten, most pedig meg is érkeztek a darabok, amelyeket a Jules Moskovtchenko által megörökített lookbookban szemlézhetünk.
A digitális világ kézzelfoghatóvá válik a felnagyított pixelek által
– szól a spanyol luxusmárka reklámszövege, és nehéz vele vitatkozni, mutatjuk, hogyan néznek ki a szettek:
A pulóvereket, farmerszetteket, pólókat és táskákat tartalmazó kollekció egészen korszakalkotónak számít, nem véletlen a körülötte érzékelhető médiavisszhang. Ilyen hiteles manifesztációja a divatban aligha volt még a digitális világ részleteinek. Maximum fordítva láttunk hasonlót, amikor a Burberry virtuális kollekciót adott ki a Minecraft-felhasználók részére.
Sajnos, nem sajnos, a LOEWE darabjai nem az átlagember számára lettek tervezve, hiába vagyunk sokan, akik simán felkapnánk egy-egy ilyen cuccot: a legolcsóbb póló is 450 euróba, azaz közel 170 ezer forintba kerül. Úgyhogy nekünk marad a játszadozás a LOEWE weboldalán a pixeles mozgatható képekkel.