A Westend idén ősszel is megmutatja, hogyan válhat a bevásárlás igazi élménnyé. Október 18. és november 2. között halloweeni hangulat tölti be a bevásárlóközpontot: látványos dekorációk, különleges programok és applikációhoz kötött aktivitások várnak!
Aki idén ősszel a bevásárlóközpontba látogat, izgalmas halloweeni aktivitások részese lehet! A játékok központi helyszíne a Millennium udvar, ahol a klasszikus szerencsekerék mellett számos interaktív élmény várja az érdeklődőket. A szerencsekeréknél az aznapi, legalább 1000 forintos vásárlást igazoló blokk bemutatásával lehet játszani, így a program valódi vásárlói jutalomként működik, amelyet mindig nagy lelkesedéssel fogad a közönség. A misztikus hangulatról Christine Schulz jósnő gondoskodik tarot kártyavetéssel és személyes jóslással. A részvételhez mindössze a Westend applikációban kell beváltani a jutalmat, így a digitális és a személyes élmény természetesen kapcsolódik össze.
A Millennium udvarban számos izgalom várja a látogatókat, többek között profi sminkesek és arcfestők segítenek elkészíteni a halloweeni hangulathoz illő sminkeket. Ehhez a Westend applikációra is szükség lesz, hiszen ott jelenik meg beváltható jutalomként a sminkelés, amikor sorra kerülünk. De érdemes ellátogatni ide akkor is, ha valaki egy szezonhoz illő fotót szeretne, hiszen az Ősz kapuja látványos dekorral kínál tökéletes hátteret. A ReStore-ban sem áll meg az élet ősszel, itt tökfaragó workshopokon vehetnek részt a kreatív érdeklődők.
10+1 filmjelenet nem csak horrorfilmekből, ami annyira ijesztő volt gyerekként, hogy egy életre traumatizált minket
2025.10.11 10:57
A halloween-kampányhoz egy közösségi játék is kapcsolódik, amely a látogatói tartalomkészítést ösztönzi. Aki szelfit készít valamelyik tematikus helyszínen – például a Rémségek szobájában, az első emeleti vámpírkoporsónál, a Food Court horrormosdójában vagy a Millennium udvar dekorációja előtt – és megosztja azt Instagram-sztoriban, valamint betaggeli a @westendshoppingcenter oldalt, részt vehet a heti sorsoláson, ahol 50 000 forint értékű Westend-ajándékkártyát nyerhet.
A kezdeményezés célja, hogy a bevásárlóközpont ne csak a házban, hanem a közösségi médiában is életre keljen: a látogatók bevonásával egyszerre növeli a márka láthatóságát és az élmények köré épülő közösséget. A kampány így nemcsak forgalmat és digitális aktivitást generál, hanem erősíti a hely élményközpontú szemléletét is – ahol minden látogatás egy új kaland.