Jöjjön a márkacunami, az ANSWEAR kínálata számos új termékkel bővül!
A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.
![](https://storage.refresher.hu/article/3f361737be70f9a34b7f.jpg?is=1200x2000&s=fdb05ff59f1c5f4f0230476612e91a8ace445397c16040207d04b8e7c67e7009)
Az ANSWEAR portfólióját a prémium sneaker és streetwear szegmens e két specialistája és elismert szereplője tökéletesen kiegészíti. A márkák egyesítik azon közös elképzelésüket, hogy a vásárló körül létrehozzanak egy olyan biztonságos és kényelmes teret, ahol mindenki megalkothatja kompromisszummentes stílusát a legvonzóbb életmódmárkák kínálatának segítségével.
Az ANSWEAR komoly lehetőséget lát a prémium sneaker és streetwear szegmensben, és reméli, hogy a felvásárlással kihasználhatják és ötvözhetik a márkák erősségeit kombinálva az egyedi termékkínálatot az internetes áruház működési kiválóságával, technológiai és logisztikai hátterével.
„Azokat a márkákat szeretjük, melyek elsősorban egyedi, prémium sneaker- és streetwear-kínálatukkal tűnnek ki. Az egyesüléssel kibővítjük üzleti területünket, és lehetőségünk nyílik rá, hogy a dedikált termékkategóriákkal új vásárlói csoportokat érjünk el - beleértve a Z-generációt vagy a prémium- és luxustermékek iránt érdeklődő vásárlókat. Az előrejelzések a prémium termékek piacának dinamikus növekedését feltételezik, és ebben mi is hiszünk. Meggyőződésünk, hogy ez az üzleti lépés lehetővé teszi, hogy még gyorsabban hódítsuk meg ezt a piaci szektort, és hogy hatékonyan fejlődhessünk”
– teszi hozzá Krzysztof Bajołek, az ANSWEAR vezérigazgatója.
A Sneakerstudio a kelet-közép-európai piacokon elismert életmód- és sneakermárka, főleg a fiatalok körében. Olyan márkák termékeit kínálja, mint az Adidas Originals, a New Balance, a Carhartt vagy épp a Veja. A Sneakerstudio ezeken a piacokon dedikált online áruházakat üzemeltet, de nyugat-európai országokba is értékesíti termékeit angol nyelvű, globális weboldalának köszönhetően. A Sneakerstudio 2015-ben Krakkó Kazimierz kerületében született meg a Starowislna utca 55. szám alatt, ahol a ma megtalálható üzlet kultikus helyévé vált a streatwear-kultúra rajongóinak.
![](https://storage.refresher.hu/article/410bc80ab258ecaa12f4.jpg?is=1200x2000&s=07f585be5c55118f2b57b0cc23ff79518a19d5fb34f98860b407b67fa7f1469c)
A PRM ezzel szemben egy friss koncepció, ami a jelenlegi piaci trendekkel összhangban egyaránt kínál luxus streetwear- és divattermékeket. Zsenge korának dacára számos Nyugat-Európában népszerű és elismert márkát sikerült magához csábítania, mint amilyen az Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV vagy a Rick Owens. Az értékesítés globális online weboldalon keresztül történik, a márka üzlete pedig Varsóban található.
![Charli XCX, a Tumblr egykori dívája, aki shrekzöldre pingálta a popkultúrát és a divatot is](https://storage.refresher.hu/article/Charli-XCX-a-Tumblr-egykori-divaja-aki-shrekzoldre-pingalta-a-popkulturat-es-a-divatot-is~b9c99b8c6402523364c6.jpg?is=150x200c&ic=512x0x1151x1535&s=489430ef2acbbec4273138eab8d44e8c8af26f9bac8f4e06388ddadff8aeb122)
„Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan jó hírű partnerrel egyesíthetjük erőinket, mint az ANSWEAR, ami sokszor bizonyította kiváló szervezettségét, és ez az elért eredményeikből is látszik. Megbízható logisztikájával és nagyszerű e-kereskedelmi rendszereivel a legjobb színvonalon szolgálja ki ügyfeleit. Szilárd meggyőződésem, hogy e területek és az elmúlt években felépített márkáink egyesítése fontos lépés lesz fejlődésünkben, és elősegíti, hogy a csúcsra jussunk. Ambiciózus és kreatív csapatunk tudja, hogy miképp érheti el az ügyfeleket, akiket mindig is érdekelt a sneaker és a streatwear izgalmas világa. Szakértő csapataink összevonásával nemcsak márkáinkat fejlesztjük tovább, de remélem, hogy a tapasztalatcserén keresztül hozzáadott értéket is teremtünk az ANSWEAR stratégiájának támogatásához”
– mondja Łukasz Lepczynski, a Sneakerstudio és PRM márkák alapítója.
![](https://storage.refresher.hu/article/4f9169984bda83f61279.jpg?is=1200x2000&s=bad7cf58b6d0b68c6ec2d2d2b6b6e82fadf7c8b8d07bbbb2c30144bae68e813d)
Az ANSWEAR mostani lépése során a Fashion Trends Group Sp. z. o.o leányvállalatát vásárolja meg, ami magában foglalja a Sneakerstudio és a PRM e-kereskedelmi webhelyeit, a Krakkóban és Varsóban található üzleteket, márkaszerződéseket valamint az értékesítési- és marketing csapatot.
„A cég rengeteg kihívással nézett szembe az elmúlt időszakban, kiszámíthatatlan környezetben kellett működnie és helyt állnia, de sikerült túlélniük ezt az időszakot. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal ez a projekt sikeres lesz a következő években. Természetesen még nem szeretnénk túl sok részletet elárulni fejlesztési terveinkről, de annyi bizonyos, hogy jelentős potenciált látunk ebben a termékkategóriában és azokon a piacokon, ahol az ANSWEAR jelenleg működik, az üzletágak termék- és működési területén pedig komoly szinergiát.
![](https://storage.refresher.hu/article/a94da08a1618ef951732.jpg?is=1200x2000&s=27aeeb6e85ec953893fd027781510b502c6b039b6dbdafd15d2d813aa2874eb0)
A felvásárolt márkákat e-kereskedelmi és logisztikai megoldásaink felhasználásával kívánjuk továbbfejleszteni. Ez a piaci szegmens többnyire magasabb AOV-t generál, az ANSWEAR által már elért teljesítménynek köszönhetően pedig a minőséget és az alacsonyabb működési költségeket is fenntartja. Mindez lehetőséget teremt arra, hogy új területeken kiváló értékesítési mutatókat érjünk el, miközben új vásárlói csoportok felé nyitunk” – teszi hozzá Krzysztof Bajołek.