2023.2.16 17:54
Olvasási idő 2:29

Prémium ruhamárkákkal és kivételes sneaker-kínálattal bővül ez a népszerű webshop

DIVAT DIVAT

Jöjjön a márkacunami, az ANSWEAR kínálata számos új termékkel bővül!

A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.

answear Forrás answear

Az ANSWEAR portfólióját a prémium sneaker és streetwear szegmens e két specialistája és elismert szereplője tökéletesen kiegészíti. A márkák egyesítik azon közös elképzelésüket, hogy a vásárló körül létrehozzanak egy olyan biztonságos és kényelmes teret, ahol mindenki megalkothatja kompromisszummentes stílusát a legvonzóbb életmódmárkák kínálatának segítségével.

Az ANSWEAR komoly lehetőséget lát a prémium sneaker és streetwear szegmensben, és reméli, hogy a felvásárlással kihasználhatják és ötvözhetik a márkák erősségeit kombinálva az egyedi termékkínálatot az internetes áruház működési kiválóságával, technológiai és logisztikai hátterével.

„Azokat a márkákat szeretjük, melyek elsősorban egyedi, prémium sneaker- és streetwear-kínálatukkal tűnnek ki. Az egyesüléssel kibővítjük üzleti területünket, és lehetőségünk nyílik rá, hogy a dedikált termékkategóriákkal új vásárlói csoportokat érjünk el - beleértve a Z-generációt vagy a prémium- és luxustermékek iránt érdeklődő vásárlókat. Az előrejelzések a prémium termékek piacának dinamikus növekedését feltételezik, és ebben mi is hiszünk. Meggyőződésünk, hogy ez az üzleti lépés lehetővé teszi, hogy még gyorsabban hódítsuk meg ezt a piaci szektort, és hogy hatékonyan fejlődhessünk”


 – teszi hozzá Krzysztof Bajołek, az ANSWEAR vezérigazgatója.

A Sneakerstudio a kelet-közép-európai piacokon elismert életmód- és sneakermárka, főleg a fiatalok körében. Olyan márkák termékeit kínálja, mint az Adidas Originals, a New Balance, a Carhartt vagy épp a Veja. A Sneakerstudio ezeken a piacokon dedikált online áruházakat üzemeltet, de nyugat-európai országokba is értékesíti termékeit angol nyelvű, globális weboldalának köszönhetően.  A Sneakerstudio 2015-ben Krakkó Kazimierz kerületében született meg a Starowislna utca 55. szám alatt, ahol a ma megtalálható üzlet kultikus helyévé vált a streatwear-kultúra rajongóinak.

answear Forrás answear



A PRM ezzel szemben egy friss koncepció, ami a jelenlegi piaci trendekkel összhangban egyaránt kínál luxus streetwear- és divattermékeket. Zsenge korának dacára számos Nyugat-Európában népszerű és elismert márkát sikerült magához csábítania, mint amilyen az Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV vagy a Rick Owens. Az értékesítés globális online weboldalon keresztül történik, a márka üzlete pedig Varsóban található.

Kiemelt tartalom
6 tipp, hogy a turizás valóban fenntartható legyen 6 tipp, hogy a turizás valóban fenntartható legyen 2024.10.24 16:34

„Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan jó hírű partnerrel egyesíthetjük erőinket, mint az ANSWEAR, ami sokszor bizonyította kiváló szervezettségét, és ez az elért eredményeikből is látszik. Megbízható logisztikájával és nagyszerű e-kereskedelmi rendszereivel a legjobb színvonalon szolgálja ki ügyfeleit. Szilárd meggyőződésem, hogy e területek és az elmúlt években felépített márkáink egyesítése fontos lépés lesz fejlődésünkben, és elősegíti, hogy a csúcsra jussunk. Ambiciózus és kreatív csapatunk tudja, hogy miképp érheti el az ügyfeleket, akiket mindig is érdekelt a sneaker és a streatwear izgalmas világa. Szakértő csapataink összevonásával nemcsak márkáinkat fejlesztjük tovább, de remélem, hogy a tapasztalatcserén keresztül hozzáadott értéket is teremtünk az ANSWEAR stratégiájának támogatásához”

– mondja Łukasz Lepczynski, a Sneakerstudio és PRM márkák alapítója.

answear Forrás answear


Az ANSWEAR mostani lépése során a Fashion Trends Group Sp. z. o.o leányvállalatát vásárolja meg, ami magában foglalja a Sneakerstudio és a PRM e-kereskedelmi webhelyeit, a Krakkóban és Varsóban található üzleteket, márkaszerződéseket  valamint  az értékesítési- és marketing csapatot.

„A cég rengeteg kihívással nézett szembe az elmúlt időszakban, kiszámíthatatlan környezetben kellett működnie és helyt állnia, de sikerült túlélniük ezt az időszakot. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal ez a projekt sikeres lesz a következő években. Természetesen még nem szeretnénk túl sok részletet elárulni fejlesztési terveinkről, de annyi bizonyos, hogy jelentős potenciált látunk ebben a termékkategóriában és azokon a piacokon, ahol az ANSWEAR jelenleg működik, az üzletágak termék- és működési területén pedig komoly szinergiát.

answear Forrás answear

A felvásárolt márkákat e-kereskedelmi és logisztikai megoldásaink felhasználásával kívánjuk továbbfejleszteni. Ez a piaci szegmens többnyire magasabb AOV-t generál, az ANSWEAR által már elért teljesítménynek köszönhetően pedig a minőséget és az alacsonyabb működési költségeket is fenntartja. Mindez lehetőséget teremt arra, hogy új területeken kiváló értékesítési mutatókat érjünk el, miközben új vásárlói csoportok felé nyitunk” – teszi hozzá Krzysztof Bajołek.