A Grammy-díjas énekesnő sokak szerint a valaha volt legkülönlegesebb üdítőitalt reklámozza.
A Coca-Cola a nemzetközi kampánnyal egyidőben itthon is bemutatja eddigi legmerészebb és legsokszínűbb Coca-Cola Creations ízét. A kampány a spanyol sztárelőadó Rosalía-val együttműködésben készült, az új ital, a Coca-Cola Movement pedig február elejétől érhető el Magyarországon.
Önkifejezésre és határainkkal való kísérletezésre sarkall az idei év első Coca-Cola Creations kampánya, amely a zene átütő erejét kelti életre. Az üdítőital-gyártóval együttműködő spanyol énekesnő, Rosalía műfaji kereteket és tradíciókat megkérdőjelező zenei világa jól illeszkedik a Coca-Cola Movement néven az üzletekbe kerülő üdítőitalhoz, amelyben a Coca-Cola Zéró Cukor jól ismert íze kapott egészen új formát.
„Az átalakulásra, megújulásra való képesség mint önkifejezési eszköz napjaink egyik erős üzenete, amelyet a zene univerzális nyelven fejez ki” – mondta Oana Vlad a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. „Rosalía-val fantasztikus és inspiráló volt együtt dolgozni a legújabb Coca-Cola Creations kampányon: a kooperáció új utakat nyitott a Creations számára. Reméljük, hogy az ő és a mi rajongóink is imádni fogják az új üdítőitalt.”
![](https://storage.refresher.hu/article/340c9e2825227dc9c6e3.jpg?is=1200x2000&s=9d085875d64287b9a2bb0cf7263b536430cd60dc28c94c3057d3c45ee53efd49)
Az új Creations íz egyedi csomagolásban érkezik. A dobozok különlegessége, hogy az azokon látható skicceket maga Rosalía készítette. A csomagolás élénk színei jól kifejezik az énekesnő személyiségét, a rajzok pedig a megújulásra való képességet hivatottak megragadni.
![Playback Péntek: Baba Aziz, Co Lee, BluntOne, don C, Krúbi, Rosalía és Halsey a hét megjelenései között](https://storage.refresher.hu/article/Playback-Pentek-Baba-Aziz-Co-Lee-BluntOne-don-C-Krubi-Rosalia-es-Halsey-a-het-megjelenesei-kozott~42816a9695dad7f386a2.jpg?is=150x200c&ic=343x0x563x751&s=d33908c6cfdad1c1144a9a4de38a4db32e353df6475ba3b0f7c3bcb2547d049c)
A Coca-Colával való együttműködés inspirálta Rosalía új, LLYLM című kislemezét, amely január 27-én jelent meg. A világszerte a Columbia Records által kiadott dal több szempontból is úttörőnek számít: az énekesnőnek ez az első olyan alkotása, amely több nyelven szólal meg, és abban teljes szövegrészek angolul íródtak, illetve ez az első olyan dal, amelyet kifejezetten a Coca-Cola Creations számára írtak. A dal egyben egy dinamikus, Rosalía főszereplésével készült video háttérzenéje is. Az alkotói folyamatban az AKQA és a WPP OpenX csapata is részt vett.
A Coca-Colával közös kampány indulása izgalommal tölt el. Bízom benne, hogy a zene, az íz és az alkotás öröme mindenki számára olyan fantasztikus utazást jelent majd, amilyen számomra a LLYLM dal megalkotása és a Coca-Colával való együttműködés volt”
– mondta el Rosalía, a Grammy-díjas énekesnő és producer.
Mindezeken túl a dobozon elhelyezett QR kóddal a rajongók egy izgalmas digitális világhoz is hozzáférést kapnak. A Coca-Cola Creations Hubban például megtudhatják, hogyan készült a Rosalía jegyezte dal, valamint az énekesnő főszereplésével készült, animációs elemeket is tartalmazó filmet is megnézhetik, amely alatt szintén az új kislemez anyaga hallható.